Business Analyst with German

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile APT Prohuman active.


Vezi toate job-urile Business Analyst with German active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Management - Consultanta active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Telecomunicatii active pe Hipo.ro

Angajator: APT Prohuman
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Management - Consultanta
  • Telecomunicatii
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 26.11.2021
    Scurta descriere a companiei

    APT RESOURCES & SERVICES SRL

    Cu o prezență de peste 25 de ani pe piața românească de resurse umane, grupul de firme APT este prezent în avangarda primilor cinci furnizori de servicii complexe de HR din România.

    Ca o confirmare a performantei noastre in domeniul resurselor umane, din vara 2017 am devenit parte a grupului PROHUMAN, unul dintre cei mai mari jucatori de pe piata de resurse umane din zona Balcanilor. 

    Strategia Grupului APT se concentrează pe dezvoltarea proactivă a pieței muncii, pentru care identifică, pregătește și oferă specialiști competenți, absolvenți sau studenți cu potențial. Noi aducem omul potrivit la locul potrivit. Cu un palmares de peste 15.000 de angajări, acoperim cele mai căutate domenii, cu focus pe BPO, finanțe-bănci, IT&C, inginerie, retail, auto-motive.



    Adresa: str. Clucerului 82B2, sector 1 Bucuresti, telefon: +40 21 222 13 03.

    Autorizație de muncă temporară: seria B nr.0000012/11.11.2015 înregistrată în Registrul Național de Evidență a Agenților de Muncă Temporară la poziția 7.

    Autorizație de prelucrare date cu caracter personal :18638.

    APT se angajează să vă protejeze datelele dumneavoastră cu caracter personal. Detalii despre prelucrarea datelor dvs. de către APT puteti gasi pe website-ul nostru.

    Cerinte

    - Higher education completed;
    - Advanced knowledge of English;
    - Knowledge of The German language;
    - Mininum 1 year of experience.

    Responsabilitati

    - Creates visibility into client's internal allocation of funds;
    - Reiterates and strictly monitors budget allocation times;
    - Collaborate with budget planners to meet allocation times and improve the accuracy of the planning process;
    - Offer support to partners for correcting rejected documentation;
    - Provides process expertise for the region and partners in the field of activity
    - It works as a contact point for consultation and expertise in the technical capability used in the process, providing training, detailed support for users, and acting as the only point of escalation and resolution;
    - Coordinates and resolves escalations, exceptions, refusals and disputes;
    - Represents the functional or regional business needs on a recurring basis to achieve process improvements.