SENIOR PAYROLL CONSULTANT

Angajator: Crowe Romania
Domeniu:
  • Contabilitate Finante
  • Resurse Umane - Psihologie
  • Tip job: full-time
    Nivel job: peste 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Cluj Napoca
  • Timisoara
  • Actualizat la: 07.12.2021
    Scurta descriere a companiei

    Despre noi

    Crowe România este membră a Crowe, rețea globală de consultanță, audit și contabilitate, dezvoltată ca suport pentru companiile care își asumă angajamente transfrontaliere. Cotată în top 10 rețele de specialitate la nivel mondial, cu peste 33,000 de profesioniști grupați în 750 sedii, Crowe oferă expertiză detaliată și transparentă în peste 130 de țări din întreaga lume.
    Parte a rețelei profesionale internaționale, compania are acces nelimitat la informații, asigurându-se astfel sprijinul și expertiza profesioniștilor din toată lumea în efortul de a găsi cele mai bune soluții pentru clienții săi. În calitate de membru independent al Crowe, compania activează în baza unui set comun de valori fundamentale, luându-și angajamentul de a oferi servicii impecabile, la standarde internaționale de calitate, pentru toți clienții, indiferent de locația lor.
    Fiecare companie este consacrată ca lider în comunitatea sa de business prin intermediul personalului local. Astfel, Crowe oferă clienților o acoperire globală combinată cu expertiza locală, construind o reputație internațională în domeniul serviciilor de audit, taxe și servicii de consultanță.

    Istoric Crowe Romania

    FiNEXPERT – una dintre cele mai mari companii românești de servicii profesionale care furnizează servicii integrate de contabilitate, salarizare, audit & consultanță și taxe & corporate – și BOSCOLO – o companie internațională de consultanță, contabilitate, salarizare și audit, stabilită în România în 1994, cu birouri în București, Timișoara și Cluj, membră a rețelei Crowe Global încă din anul 2016 – fuzionează sub un singur nume: Crowe România. Fuziunea plasează Crowe Romania pe poziția cu numărul 6 la nivel național în topul firmelor de consultanță, contabilitate și audit, conform cifrei de afaceri (aproximativ 9 milioane €).

    BUCURESTI/ CLUJ/ TIMISOARA

    Cifrele reprezintă pentru noi mai mult decât simple instrumente de lucru. Oferim o gamă complexă de servicii și ne bazăm pe know-how-ul nostru internațional, flexibilitate și savoir-faire-ul local.

    Cerinte

    Ce trebuie să știi?/ Cum trebuie să fii?

    - Absolvent de studii superioare în domeniul juridic / economic (de preferat);
    - Diploma de Inspector Resurse Umane si/sau diploma de Inspector Salarizare (obligatoriu);
    - Minim 3 ani experienta in salarizare si administrare personal;
    - Cunostinte foarte bune privind legislatia muncii si legislatia fiscala aplicabila in domeniul muncii;
    - Experienta in utilizarea pachetului Office (in special Excel);
    - Cunostinte avansate de limba engleza, atat in comunicare verbala, cat si in scris (limbile italiana, franceza sau spaniola constituie un avantaj);
    - Experienta in utilizarea solutiilor software de salarizare. Experienta in lucrul cu DP Payroll, GlobalSal sau WebSal reprezinta un avantaj;
    - Abilitati excelente de comunicare cu clientii;
    - Abilitati foarte bune de organizare si gestionare a timpului;

    Responsabilitati

    Ce vei face?

    Vei gestiona un portofoliu de clienti pentru care vei presta servicii de salarizare, administrare de personal si consultanta in legislatia muncii si vei realiza activitati precum:

    - Intocmirea documentelor de personal si inregistrarea lor in Registrul general de evidenta al salariatilor (Revisal);
    - Calcularea salariilor si indemnizatiilor platibile lunar, inclusiv indemnizatiilor pentru prestatiile de asigurari sociale (concedii medicale, de maternitate), a impozitelor si contributiilor datorate;
    - Intocmirea diferitelor declaratii si rapoarte in conformitate cu legislatia aplicabila si cu politica clientului;
    - Actualizarea informatiilor privind angajatii si salariile in sistemul software payroll & HR relevant;
    - Intocmirea de adeverinte solicitate de catre angajati (venit, vechime, medic, banca, etc.);
    - Intocmirea documentiei necesare pentru rambursarea indemnizatiilor pentru concedii medicale;
    Audit dosare de personal sau verificari calcul salarii efectuat intern de catre clienti;
    - Acordarea de consultanta in spete de legislatia muncii;

    Alte informatii

    Ce vei primi in schimb?

    - Te ajutăm să înveți: investim în dezvoltarea ta profesională și asigurăm plata taxelor aferente asociațiilor profesionale și/sau cursuri de limbi străine (engleză/italiana/franceză/spaniolă);
    - Îți oferim un buget lunar de beneficii, pe care îl poți utiliza cum alegi tu (tichete de masă, transport, pensii private, vacanțe etc.);
    - Avem grijă de starea ta de bine: îți oferim servicii medicale la o clinică particulară, dimineața cafeaua și ceaiul sunt din partea casei;
    - Avem grijă de timpul tău: se lucreaza in sistem hibrid (telemunca si munca de la birou) si îți poți alege programul