Reprezentant de teren servicii tehnice clienti ID 1166036

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Orange Romania Communications active.


Vezi toate job-urile Reprezentant de teren servicii tehnice clienti ID 1166036 active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Inginerie active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in IT Hardware active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Telecomunicatii active pe Hipo.ro

Angajator: Orange Romania Communications
Domeniu:
  • Inginerie
  • IT Hardware
  • Telecomunicatii
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • Tulcea
  • Vaslui
  • Actualizat la: 22.12.2021
    Scurta descriere a companiei

    Orange Romania Communications este o companie parte a grupului Orange și o subsidiara Orange Romania din data de 30 septembrie 2021.
    Compania ofera atat asistenta, cat și servicii convergente de voce fix-mobil, internet in banda larga și televiziune pentru cei aproximativ 5 milioane de clienti ai sai. De asemenea, gestioneaza infrastructura de retea ce cuprinde pana la 90.000 de km de fibra optica și conecteaza in jur de 3 milioane de gospodarii.

    Cerinte

    Cerinţele postului:

    • Studii medii tehnice (studiile superioare tehnice, cunoaşterea unei limbi străine, reprezintă un avantaj).
    • Certificare tehnică nivel bază ( Suport Tehnic ).

    Experienţa în muncă:

    • Minimum 3 ani în domeniul telecomunicaţiilor, preferabil în sfera echipamentelor instalate la sediul clientului (instalare şi întreţinere şi/sau vânzare).

    Cunoştinţe, Aptitudini & Abilităţi:

    • Telecomunicaţii — cunoştinţe despre transmisiuni, comutaţie, monitorizare şi operare a echipamentelor de telecomunicaţii;
    • Orientare spre client
    • Abilitatea de a aplica reguli generale unor probleme concrete pentru a găsi soluţii viabile;
    • Identificarea problemelor – abilitatea de a observa când ceva nu funcţionează bine sau este posibil să nu funcţioneze bine;
    • Lucru în echipă – cooperează cu colegii în realizarea lucrărilor şi obiectivelor comune;
    • Bune abilităţi de comunicare;
    • Cunoştinţe de operare pe calculator;
    • Îndemânare;
    • Iniţiativă;
    • Integritate – onest, corect;
    • Adaptabilitate rapidă la situaţii atipice;
    • Disponibilitatea de a-şi îmbunătăţi pregătirea profesională în funcţie de cerinţele locului de muncă prin participarea la cursuri, seminarii, prezentări;
    • Carnet de conducere B, fără incidente;

    Responsabilitati

    SCOP: Efectuează toate activităţile tehnice de instalare şi întreţinere pentru clienţi, în vederea asigurării infrastructurii tehnice, indispensabilă pentru furnizarea unor servicii de calitate, contribuind astfel la îmbunătăţirea satisfacţiei clienţilor prin reducerea timpului de aşteptare pentru instalarea serviciilor şi a duratei deranjamentelor tehnice.

    RESPONSABILITĂŢI PRINCIPALE:

    • Instalează şi pune în funcţiune la locaţia clientului toate echipamentele de infrastructură necesare (VPN, Mnet, IPFix, IP Transit, Clear Channel, L2 Connect, DSL, FTTX, ISDN, PABX, circuite închiriate, reţele de interior, etc.) pentru a contribui la furnizarea de servicii clienţilor conform obligaţiilor contractuale asumate şi standardelor stabilite în acordurile privind calitatea;
    • Efectuează toate activităţile de service post-vânzare şi întreţinere preventivă la locaţia clientului, conform obligaţiilor contractuale şi procedurilor tehnice de întreţinere, în vederea asigurării unei funcţionări eficiente a echipamentelor/sistemelor;
    • Efectuează întreţinerea corectivă a echipamentelor (VPN, Mnet, IPFix, IP Transit, Clear Channel, L2 Connect, DSL, FTTX, ISDN, PABX, MG, circuite închiriate, reţele de interior, etc.) utilizând dispozitive electronice de testare, măsurare şi monitorizare pentru a identifica problema, a evalua cauza şi a izola şi restabili deranjamentul, contribuind astfel la îmbunătăţirea satisfacţiei clienţilor prin reducerea timpilor de nefuncţionare a serviciului;
    • Participă la programele de instruire la care este convocat ( instruirea periodica SMSSO );
    • Asigură legătură permanentă cu clienţii pentru a le rezolva cererile de noi servicii sau remediere a unor deranjamente, a-i informa cu privire la stadiul de soluţionare a acestora şi a le confirmă că la final s-a răspuns în totalitate solicitărilor acestora;
    • Menţine şi promovează standardele şi imaginea companiei prin prestarea unor servicii de calitate şi printr-o atitudine profesională faţă de toţi clienţii;
    • Completează formulare şi rapoarte standard conform procedurilor operaţionale pentru a-şi informa superiorii cu privire la statusul/evoluţia muncii prestate;
    • Asigură integritatea echipamentelor, sculelor, dispozitivelor, aparatelor de măsură şi mijloacelor auto din dotare;
    • În limita competenţei, execută şi alte sarcini trasate de şefii ierarhici.