JR Economist
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile ManpowerGroup Romania active.Vezi toate job-urile JR Economist active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Achizitii - Logistica - Aprovizionare active pe Hipo.ro |
Angajator: | ManpowerGroup Romania |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | Student/Absolvent |
Orase: |
|
Actualizat la: | 14.11.2021 |
Remote work: | On-site |
De peste 70 de ani, ManpowerGroup reprezinta puntea de legatura intre milioane de persoane si piata muncii, prin brandurile sale Manpower, Experis, ManpowerGroup Solutions si Right Management. Compania este prezenta pe piata din Romania din 2003, iar in acesti ani peste 400 de clienti si zeci de mii de candidati au avut incredere in noi pentru a le oferi flexibilitatea, agilitatea, talentele, competentele si oportunitatile de care au nevoie. Indiferent daca va aflati la inceput de drum, sau sunteti profesionisti experimentati, brandurile ManpowerGroup va pot oferi oportunitatile potrivite de a va dezvolta, a dobandi noi abilitati si competente, a fi expusi la proiecte pline de provocari si a creste profesional.
Cerinte
• Studii superioare in domeniul economic.
• Experienta relevanta (minim 1 an) pe o pozitie similara
• Cunostinte de operare in sistem ERP (SAP - constituie avantaj) si MS Office (cunostinte –
bune Word, Excel)
• Cunostinte de contabilitate financiara
• Persoana organizata, eficienta, responsabila, atenta la detalii
• Capacitate de analiza si sinteza
• Orientat spre obtinerea de rezultate
• Capacitatea de a colabora si de a raspunde prompt solicitarilor
• Bune abilitati de comunicare
• Atitudine proactiva, spirit de echipa
• Cunoscator al limbii engleze, scris si vorbit, nivel mediu
Casierie
• Operatiuni de incasari si plati cu numerar si inregistrarea lor in SAP
• Generare din SAP registru de casa, arhivare registru de casa si documente justificative
Trezorerie
• Alimentare carduri de debit, intocmire documentatie emitere, blocare card
• Intocmire in online banking ordine de plata pentru taxe, plati urgente
• Generare din online banking situatii zilnice incasari si transmitere catre departamentele
interne
• Generare lunara a extraselor de cont pentru carduri companie si transmiterea extrasului de
cont catre titular card
• Intocmire situatie plati retururi clienti
Colaborare cu echipele de servicii externalizate (shared services) pentru procese clienti, furnizori si
General Ledger:
• Verificare facturi furnizori, transmitere facturi catre shared services
• Verificare inregistrari contabile efectuate de share services pentru facturi furnizori,
incasari si plati
• Definire mijloace fixe si obiecte de inventar
• Reconciliere solduri clienti si furnizori alocati
Operare, verificare si generare rapoarte din SAP
• Verificare si inregistrare in SAP deconturi angajati
• Verificare alocari incasari magazine si canal de vanzare online
• Verificare lunara solduri conturi casa si banca
Facturare
• Intocmire facturi manual pentru avansuri, storno avans si refacturari costuri
Alte activitati
• Inregistrare rezultate inventariere in SAP
• Participare la activitatile de inchidere de luna si de an
• Pregatire rapoarte pentru Audit intern si Audit financiar
Ce oferim:
- Beneficii flexibile in Benefits Online
- Abonament individual si Family de servicii medicale complete si complexe
- Zile concediu suplimentar in functie de vechimea in munca
- Ziua de nastere - zi libera platita de catre comapanie
- Reduceri de 35 % la achizitionarea produselor companiei conform procedurilor aprobate
- Programe de recunoastere si apreciere
- Bonus anual
- Prima de loialitate
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Analytics & Insights Specialist CRM (f/m) BUCURESTI, | |
Gestionar Depozit - Stefanestii de Jos BUCURESTI, Stefanestii de Jos, | |
Commodity Manager BUCURESTI, | |
Vezi job-uri similare (185) |
Raporteaza eroarea la