Client advisor - Clinica Stomatologica

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile ABC Human Capital active.


Vezi toate job-urile Client advisor - Clinica Stomatologica active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Vanzari active pe Hipo.ro

Angajator: ABC Human Capital
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Secretariat - Administrativ
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 17.11.2021
    Scurta descriere a companiei

    ABC Human Capital este urmarea fireasca a experientei castigate de fondatorul companiei, in acest domeniu vast, complex, provocator, in continua miscare si schimbare al resurselor umane.
    Anul 2005 a reprezentat momentul concretizarii unui ideal: fondarea unei agentii de recrutare si executive search ce pune la dispozitia clientilor sai atat consultanta in recrutare si headhunting, precum si intreaga gama de servicii aferente capitalului uman.
    Adaptam cu succes noile tendinte din domeniul Resurselor Umane si utilizam creativ oportunitatile pe care le ofera mediul economic pentru atingerea target-urilor comerciale si de comunicare ale partenerilor nostri.
    Activitatea noastra se traduce in solutii inteligente bazate pe baze de date complete si complexe, aplicatii web, portaluri de informare si socializare, baterii de teste concepute si implementate impreuna cu fiecare dintre parteneri, campanii de marketing online si headhunting.

    Cerinte

    Atentie la detalii
    Persoana proactiva, dornica sa se dezvolte
    Capacitate de prioritizare a task-urilor
    Persoana empatica, cu grija fata de ceilalti
    Placerea de a comunica si influenta intr-o maniera asertiva si onesta
    Utilizare PC/Office nivel mediu.

    Responsabilitati

    Pacienti:

    – este responsabil de intreg fluxul de pacienti noi, cu situatii complexe (pacienti care au nevoie de lucrari complexe, implanturi):

    – preluarea telefonica a solicitarilor de informatii si transformarea lor in consultatii medicale

    – participarea la prezentarea planului de tratament efectuata de medic, intelegerea obiectiilor pe care le au pacientii si propunerea de solutii; se implica activ in convingerea pacientului sa inceapa interventiile medicale de care are nevoie

    – mentine pentru o perioada mai lunga legatura telefonica cu pacientii care au primit plan pentru a identifica perioada cea mai potrivita in care sa se realizeze interventia precum si solutii pentru obiectiile pacientilor; recheama acesti pacienti in clinica pentru lamuriri suplimentare

    – preia intrebari, le clarifica impreuna cu medicul si le comunica telefonic apoi pacientului, cand acesta nu este in clinica

    – identifica si propune solutii financiare si organizatorice care pot ajuta la deblocarea deciziei pacientilor pentru inceperea tratamentelor

    – rezolva impreuna cu superiorul direct situatiile in care avem sesizari sau reclamatii din partea pacientilor

    – mentine o comunicare buna cu medicii desemnati pentru situatii complexe si cu persoanele de la receptia clinicii

    – se asigura ca mediul din clinica este propice pentru o experienta cat mai placuta a pacientului

    Financiar:

    – urmareste si contribuie la realizarea obiectivelor financiare la nivel de luna si trimestru

    – verifica situatia platilor si a datoriilor pacientilor si comunica impreuna cu acestia pentru achitarea la timp a tratamentelor

    – in mod exceptional poate tine locul unei colege din receptie

    Administrativ

    – stabileste programarile pentru interventii

    – asigura logistica necesara sosirii pacientilor in clinica si le ofera informatiile necesare despre etapele pe care trebuie sa le urmeze

    – asigura descarcarea CT-urilor si primirea de catre medic a analizelor pacientului

    – asigura logistica necesara pentru printarea planurilor, prezentarea online a lor, situatii financiare solicitate de pacient

    – se asigura ca manoperele din plan sunt facturate in sistem

    – administreaza stocul de materiale pentru interventii complexe

    Alte informatii

    Programul este in dure, se lucreaza :
    -o saptamana dimineata/o saptamana dupa-amiaza (progroamul este flexibil, in functie de programarile clientilor).

    Samabata se lucreaza odata la 5 saptamani.