Manager departament tehnic-ofertare

Angajator: ManpowerGroup Romania
Domeniu:
  • Arhitectura - Design - Proiectare
  • Constructii
  • Tip job: full-time
    Nivel job: Manager
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 06.12.2021
    Scurta descriere a companiei

    De peste 70 de ani, ManpowerGroup reprezinta puntea de legatura intre milioane de persoane si piata muncii, prin brandurile sale Manpower, Experis, ManpowerGroup Solutions si Right Management. Compania este prezenta pe piata din Romania din 2003, iar in acesti ani peste 400 de clienti si zeci de mii de candidati au avut incredere in noi pentru a le oferi flexibilitatea, agilitatea, talentele, competentele si oportunitatile de care au nevoie. Indiferent daca va aflati la inceput de drum, sau sunteti profesionisti experimentati, brandurile ManpowerGroup va pot oferi oportunitatile potrivite de a va dezvolta, a dobandi noi abilitati si competente, a fi expusi la proiecte pline de provocari si a creste profesional.

    Cerinte

    Manpower recruteaza Manager departament tehnic-ofertare, pentru o companie ce ofera o gama completa de servicii in managementul constructiilor, antreprenoriat general, precum si in domeniul design & build.

    Pregatirea necesara postului de munca:
    Studii superioare in constructii;
    Minim 5- 10 ani in domeniul constructiilor;
    Atestate, certificari, autorizari suplimentare constituie un avantaj.

    Candidatul ideal:
    Cunoștințe în aspectele economico-financiare, de analiză raport cost-beneficiu ale unui proiect de construcții care implică şantiere de construcții civile, sisteme arhitecturale, infrastructură construcții, rețele și în general antreprize generale;
    Familiarizat cu ofertarea, calcul de antemăsurători, timpi de execuție, materiale, resurse în general și soluții specifice domeniului construcțiilor, utilizarea normelor de consum de resurse specifice domeniului;
    Cunoasterea legislatiei in domeniul achizitiilor publice;
    Experienta relevanta in redactarea ofertelor, negocierea si derularea de contracte de achizitii publice;
    Familiarizat cu utilizarea si administrarea SEAP (program devize WINDEV);
    Foarte bune abilitati de lucru cu calculatorul - MS Office (Excel, Power Point, Word), AutoCad;
    Cunoasterea limbii engleze;
    Abilitati de management al oamenilor;
    Excelente abilitati de negociere;
    Capacitate de analiza si rezolvare a problemelor, abilitati de planificare si organizare;
    Orientare catre rezultate dar si catre client;
    Etica si integritate
    Capacitatea de a lucra eficient intr-un mediu solicitant si cu multe termene stranse.

    Responsabilitati

    Principalele responsabilități sunt:
    Ofertare:
    Preia cererile de ofertă în legătură cu divizia construcții, verificarea conditiilor de eligibilitate, studiază integral documentația și delimitează listele/pachetele de cantități;
    Elaborează structuri arborescente de proiect și le încadrează în normele interne și identifică prețul de cost;
    Solicită clarificări de la potențialii beneficiary;
    Relaționează cu toate departamentele pentru elaborarea ofertei sau documentației cerute (Calitate, Proiectare, Execuție, Aprovizionare);
    Intocmește dosarul de ofertare conform cererii de ofertă (incluzând oferta tehnică, graficul de execuție, fișe tehnice, declarații și certificate de calitate/garanție etc.);
    Transmite oferta către departamentul Comercial/Project Management.

    Urmărirea derulării proiectului:
    Oferă sprijin tehnic pentru colegii din execuție pe durata derulării proiectului și validează anumite decizii privind soluțiile tehnice, tipologii sau cantități de materiale acolo unde este cazul, pentru ca proiectul să-și respecte parametrii bugetați în ofertă, precum și pentru respectarea graficul de execuție;
    Imbunătățește permanent normele interne de consum și ofertare și modul de urmărire a raportului cost-venit.

    Alte informatii

    Alte informatii:
    Locatie: Bucuresti
    Pachet salarial motivant.