Team Lead with french - Timisoara

This job is no longer active!

View all jobs APT Prohuman active


View all jobs Team Lead with french - Timisoara active on Hipo.ro

View all jobs Customer Support - Client Service active on Hipo.ro

View all jobs Management - Consulting active on Hipo.ro

View all jobs Management Trainee active on Hipo.ro


Employer: APT Prohuman
Domain:
  • Customer Support - Client Service
  • Management - Consulting
  • Management Trainee
  • Job type: full-time
    Job level: 1 - 5 years of experience
    Location:
  • Timisoara
  • Updated at: 06.11.2021
    Short company description

    APT RESOURCES & SERVICES SRL

    Cu o prezență de peste 25 de ani pe piața românească de resurse umane, grupul de firme APT este prezent în avangarda primilor cinci furnizori de servicii complexe de HR din România.

    Ca o confirmare a performantei noastre in domeniul resurselor umane, din vara 2017 am devenit parte a grupului PROHUMAN, unul dintre cei mai mari jucatori de pe piata de resurse umane din zona Balcanilor. 

    Strategia Grupului APT se concentrează pe dezvoltarea proactivă a pieței muncii, pentru care identifică, pregătește și oferă specialiști competenți, absolvenți sau studenți cu potențial. Noi aducem omul potrivit la locul potrivit. Cu un palmares de peste 15.000 de angajări, acoperim cele mai căutate domenii, cu focus pe BPO, finanțe-bănci, IT&C, inginerie, retail, auto-motive.



    Adresa: str. Clucerului 82B2, sector 1 Bucuresti, telefon: +40 21 222 13 03.

    Autorizație de muncă temporară: seria B nr.0000012/11.11.2015 înregistrată în Registrul Național de Evidență a Agenților de Muncă Temporară la poziția 7.

    Autorizație de prelucrare date cu caracter personal :18638.

    APT se angajează să vă protejeze datelele dumneavoastră cu caracter personal. Detalii despre prelucrarea datelor dvs. de către APT puteti gasi pe website-ul nostru.

    Requirements


    At least 3 years’ service desk and customer care experience with at least 1 year of management experience as a team leader or a team leader back-up in a customer department, in the supervision of Service Desk service
    Capacity to lead, motivate, support and train the technicians
    Capacity to analyze technicians’ performance and propose improvement plans where needed
    Capacity to analyze, anticipate and propose qualitative and quantitative improvements
    Well-groomed, customer-orientation, team spirit, communication skills
    Conscientiousness, rigour, control and organizational skills

    Responsibilities


    Coordinate the team who will provide first-line IT helpdesk support via phone and e-mails
    Participates in weekly technical meetings
    Prepare schedules tailored to requirements
    Analyzes team activity (statistics and performances) and makes recommendations for improvement
    Analyzes recurrent incidents and identifies problems, contributes to managing service levels
    Prepares and presents the reporting, and other deliverables
    Validates compliance with procedures and solution guides by the team
    Validates the adequacy of delivered service rendered and end-users perception.