Analist servicii clienti corporate - taxe (Italiana)

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Professional active.


Vezi toate job-urile Analist servicii clienti corporate - taxe (Italiana) active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Transporturi active pe Hipo.ro

Angajator: Professional
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Transporturi
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 04.02.2022
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Professional represents for over 25 years, the most performing Romanian approach of complete human resources services on the market.

    We define our approach and evolution through key-words like professionalism, dedication, promptitude, flexibility and ethics. We take pride of a reputation that obliges and challenges us to discover and develop new methods, designed to respond to our clients need.

    Cerinte

    Cunoștinte la nivel cel putin mediu de limba engleză și italiană;

    Bune abilitați de organizare și atenție la detaliu;
    Bune abilitați de comunicare;
    Bune abilitați de înțelegere, procesare logică a informatiiilor și de utilizare a noilor informații în situații similare;
    Bune abilitați de operare calculator: Word, Excel, Outlook, navigare Internet pentru identificare de informații relevante în domeniul de activitate.

    Responsabilitati

    Contactează clienții din portofoliul său pentru obținerea documentelor și informațiilor necesare rambursării accizei;
    Procesează documentele și informațiile primite de la clienți, pregătește și trimite către autoritățile fiscale cererile de rambursare a accizei;
    Trimite către clienți, periodic, în funcție de termenele impuse de autoritățile fiscale ale fiecărei tari de unde se recuperează acciza, informațiile pentru obținerea documentelor necesare rambursării accizei;
    Comunică cu autoritățile fiscale pentru a finaliza procesul de rambursare a accizei pentru fiecare cerere de rambursare transmisă către acestea. Procesul se finalizează odată cu încasarea banilor de la autorități și returnarea acestora către clienți.;
    Verifică periodic pe site-urile autorităților fiscale modificările de legislație care afectează rambursarea accizei;
    Comunică reprezentantiilor de vânzări statusul obținerii informațiilor și documentelor de la clienți.

    S.C. Agenția de Servicii Professional S.R.L. este înregistrată ca operator de date cu caracter personal. Având în vedere prevederile Regulamentului General privind Protecția Datelor Personale vă rugăm ca, înainte de a aplica la anunțul de angajare, să consultați pentru informare site-ul nostru.

    Aplicand la acest anunt va exprimati acordul ca datele dvs. sa fie transmise si procesate de catre Professional. Consultati Politica de procesare a datelor personale a Professional >>

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    Hybrid

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (120)