Back Office Analyst with GERMAN - REMOTE

Angajator: SalesConsulting
Domeniu:
  • Secretariat - Administrativ
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • Arad
  • Oradea
  • Timisoara
  • Actualizat la: 19.10.2021
       

    Puteti aplica la acest anunt doar prin crearea unui cont pe hipo.ro, fara sa va creati si un CV.

    Completarea formularului de cont nou pe hipo.ro dureaza doar 2 minute sau puteti importa datele din Linkedin sau Facebook pentru a rezolva si mai rapid.
    Scurta descriere a companiei

    Sales Consulting activates on the HR market since 1998, having a national coverage in several areas of expertise: recruiting and selection assessment center HR market mapping/due diligence projects, personnel leasing, payroll.

    Sales Consulting has 2 fully operational branches: Cluj-Napoca (also the head-office) and Bucharest.
    We are developing various projects (Recruitment, Training and Consultancy) in some of the most varied type of industries:
    - AUTOMOTIVE/PRODUCTION/ENGINEERING (Specialists and Middle & Top Management positions)
    - OUTSOURCING (BPO/SSC/CC)
    - IT & C (C++, C#, .NET, Java, Linux etc)
    - FMCG (sales & purchasing positions; all levels)
    - PHARMA (all levels)

    Cerinte

    A can-do attitude si o dorinta de dezvoltare.
    Cunosterea limbii germane la un nivel mediu conversational (B1+).
    Cunostinte de engleza.

    Responsabilitati

    Vei prelucra anumite acte in limba gemana.

    Departamentul va fi structurat pe mai multe ramuri. Se vor desfasura training-uri pentru fiecare dintre ele, iar in functie de preferintele tale, activitatile desfasurate pe partea de back-office se pot concentra pe:
    • Managementul comenzilor
    • Managementul datelor de bază ale clienților
    • Prețuri și gestionarea contractelor
    • Controlul limitelor de credit
    • Facturare / facturare electronica
    • Prelucrarea documentelor prin poștă și poștă electronică
    • Raportare

    Alte informatii

    Detalii suplimentare

    • Programul de munca: Hybrid, in general (se va lucra preponderent remote, insa se doreste si derularea fizica a activitatilor de aproximativ 2 zile/luna, in functie de discutiile cu cei de la Linde)
    • Program full-time, 8h + pauza de masa (exista flexibilitate, in functie de discutiile cu cei de la Linde)
    • Nu este nevoie de experienta in domeniu, important e cunosterea limbii germane la un nivel mediu conversational (B1+).
    • Se ofera training pentru limba germana si alte abilitati necesare desfasurarii activitatii.
    • Activitatea departamentului incepe in luna Decembrie – contractul se va semna dupa etapa de ofertare, iar pana la inceperea activitatii se vor desfasura cursuri de limba germana + training-uri pe procesele interne

    Pe lângă salariul dvs. lunar (despre care putem discuta telefonic), pachetul de beneficii include:

    • Tichete de masă în valoare de 20 RON/zi lucratoare
    • Bonus anual de performanță
    • Bonus anual de concediu
    • Bonus de Paște
    • Bonus de Crăciun
    • Tichete cadou pentru copii (sărbătoare de 1 iunie, sărbătoare de Crăciun)
    • Tichete cadou pentru femei (sărbătoarea din 8 martie)
    • Politica biroului la domiciliu
    • Abonament medical privat
    • Bonus de recomandare
    • Bonusuri financiare pentru celebrarea zilei de nastere
    • Bookster

       

    Puteti aplica la acest anunt doar prin crearea unui cont pe hipo.ro, fara sa va creati si un CV.

    Completarea formularului de cont nou pe hipo.ro dureaza doar 2 minute sau puteti importa datele din Linkedin sau Facebook pentru a rezolva si mai rapid.