L1 Customer Support Specialist (English/Turkish/Dutch)

Angajator: Gi Group Romania
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 25.10.2021
    Scurta descriere a companiei

    Gi Group este una dintre cele mai mari companii de resurse umane la nivel mondial, oferind servicii pentru dezvoltarea pieței forței de muncă. Grupul oferă servicii de muncă temporară și permanentă, recrutare și selecție, servicii de consultanță și training cât și alte servicii complementare.

    Cerinte

    Gi Group cauta L1 Customer Support Specialist pentru o companie multinationala, ce ofera produse comerciale și de larg consum, servicii de inginerie si sisteme aerospațiale pentru o gama larga de clienti, de la consumatori privati la mari corporatii si guverne.

    Cerinte:

    - Minimum studii medii absolvite cu diploma de BAC;
    - Engleza – nivel avansat (C1);
    - Experienta anterioara intr-un mediu de asistenta tehnica;
    - Minimum 2 ani experienta in Asistenta Clienti;
    - Abilitati tehnice;
    - Abilitatea de a invata noi programe de software si hardware;
    - Persoana atenta la detalii, orientata catre client, cu abilitati de comunicare si organizare.

    Responsabilitati

    Responsabilitati:

    - Gestioneaza cerintele clientilor interni si externi;
    - Lucreaza impreuna cu Analistii Servicii Clienti L2 sau tecnicienii din teren pentru a colecta mai multe detalii, cerceta probleme, cauta rezolutii si a oferi o solutie finala clientului;
    - Inregistreaza toate interactiunile cu clientii intr-un CRM;
    - Dezvolta FAQ, sfaturi tehnice si video-uri instructive pe parte de hardware si aplicatii software;
    - Ofera asistenta tehnica prin telefon si e-mail;
    - Rezolva problemele clientilor si ofera asistenta tehnica si consiliere pentru clienti;
    - Escaleaza problemele catre Specialistii in domeniu/L2 sau tehnicianul de teren;
    - Lucreaza indeaproape cu agentii L2 si specialistii din domeniu in dezvoltarea cunostintelor despre produs pentru a obtine o gestionare independenta a apelurilor.

    Alte informatii

    Beneficii:

    - Pachet salarial atractiv;
    - Mediu de lucru placut;
    - Posibilitati de dezvoltare profesionala.