L1 Customer Support Specialist (English/Turkish/Dutch)
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile GiGroup Romania active.Vezi toate job-urile L1 Customer Support Specialist (English/Turkish/Dutch) active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro |
Angajator: | GiGroup Romania |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 1 - 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 28.10.2021 |
Remote work: | On-site |
We #changelives! Descoperă oportunități globale cu GI Group Holding, un pionier în servicii HR care valorizează și promovează evoluția carierei tale.
Parte a unei echipe de peste 6700 de specialiști prezenți în 34 de țări, noi ne angajăm să dezvoltăm piața muncii prin soluții inovatoare și personalizate. Alege să lucrezi într-un mediu care apreciază valoarea personală și profesională.
Construiește-ți cariera cu noi! Contactează-ne pentru a explora cum te putem ajuta.
Gi Group cauta L1 Customer Support Specialist pentru o companie multinationala, ce ofera produse comerciale și de larg consum, servicii de inginerie si sisteme aerospațiale pentru o gama larga de clienti, de la consumatori privati la mari corporatii si guverne.
Cerinte:
- Minimum studii medii absolvite cu diploma de BAC;
- Engleza – nivel avansat (C1);
- Experienta anterioara intr-un mediu de asistenta tehnica;
- Minimum 2 ani experienta in Asistenta Clienti;
- Abilitati tehnice;
- Abilitatea de a invata noi programe de software si hardware;
- Persoana atenta la detalii, orientata catre client, cu abilitati de comunicare si organizare.
Responsabilitati:
- Gestioneaza cerintele clientilor interni si externi;
- Lucreaza impreuna cu Analistii Servicii Clienti L2 sau tecnicienii din teren pentru a colecta mai multe detalii, cerceta probleme, cauta rezolutii si a oferi o solutie finala clientului;
- Inregistreaza toate interactiunile cu clientii intr-un CRM;
- Dezvolta FAQ, sfaturi tehnice si video-uri instructive pe parte de hardware si aplicatii software;
- Ofera asistenta tehnica prin telefon si e-mail;
- Rezolva problemele clientilor si ofera asistenta tehnica si consiliere pentru clienti;
- Escaleaza problemele catre Specialistii in domeniu/L2 sau tehnicianul de teren;
- Lucreaza indeaproape cu agentii L2 si specialistii din domeniu in dezvoltarea cunostintelor despre produs pentru a obtine o gestionare independenta a apelurilor.
Beneficii:
- Pachet salarial atractiv;
- Mediu de lucru placut;
- Posibilitati de dezvoltare profesionala.
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Customer Support Internship BUCURESTI, Cluj Napoca, | |
DUTCH Speaker - Customer support specialist Aplica fara CV | |
Remote French Speakers venit lunar net de peste 4000 de lei - Customer Support Specialist BUCURESTI, Ilfov, Galati, Job national | |
Vezi job-uri similare (202) |
Raporteaza eroarea la