Electrician Coordonator

Angajator: Gi Group Romania
Domeniu:
  • Inginerie
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • Timisoara
  • Actualizat la: 16.10.2021
    Scurta descriere a companiei

    Gi Group este una dintre cele mai mari companii de resurse umane la nivel mondial, oferind servicii pentru dezvoltarea pieței forței de muncă. Grupul oferă servicii de muncă temporară și permanentă, recrutare și selecție, servicii de consultanță și training cât și alte servicii complementare.

    Cerinte

    Gi Group recruteaza Electrician Coordonator pentru partenerul nostru, o companie lider in domeniul Serviciilor pentru Calitatea Vietii.
    Esti persoana potrivita daca:
    • Vrei sa lucrezi intr-o multinationala de succes pe plan local si international;
    • Valorile companiei sunt si valorile tale profesionale: Spiritul de Echipa, Spiritul de Serviciu, Spiritul de Progres ;
    • Ai cunostinte practice de instalatii electrice si /sau HVAC;
    • Vorbesti limba engleza cel putin la nivel mediu;
    • Ai cunostinte medii spre avansat in Microsoft Office (excel, word, outllook, etc);
    • Esti o persoana activa, foarte organizata si structurata, cu spirit de initiativa.

    Responsabilitati

    Responsabilitati:
    • Planifică, organizează și administrează într-o manieră eficientă serviciile tehnice pentru portofoliul de proprietăți imobiliare ale clientului;
    • Elaborează planuri de mentenanță pentru instalații si echipamente și urmărește respectarea lor;
    • Este responsabil de funcţionarea instalaţiilor şi echipamentelor aferente clădirilor;
    • Elaboreaza prescriptii tehnice privind prestarea de servicii;
    • Elaborează oferte, studii de piață, cerințe tehnice, soluții tehnice, propuneri de reparații și investiții (însoțite de antemasuratori, devize, evaluări, fotografii actuale, etc.);
    • Întocmește rapoartele recurente conform planificării și cerințelor clientului și managementului superior
    • Verifică soluțiile tehnice și propunerile de proiect pentru Planul de reparații și Planul de investiții
    • Verifică și actualizează bazele de date necesare bunei desfășurări a serviciilor din aria sa de responsabilitate
    • Urmărește zilnic tichetele deschise în aplicația Help Desk relaționate cu aria sa de responsabilitate si a tehnicienilor din subordine;
    • Participa activ la implementarea sistemului de management al performanței
    • Este parte activă în gestionarea relației cu proprietarii în spațiile închiriate de către client
    • Participă la acțiuni de inspecții sau sondaje de proprietate

    Alte informatii

    Beneficii:
    • Tichete de masa;
    • Asigurare de Sanatate;
    • Bonus de performanta;
    • Diverse prime.