Back Office Analyst with German
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile Randstad România active.Vezi toate job-urile Back Office Analyst with German active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Achizitii - Logistica - Aprovizionare active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Contabilitate Finante active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro |
Angajator: | Randstad România |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 0 - 1 an experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 13.12.2021 |
Remote work: | On-site |
Randstad este lider global în recrutare și gestionare de personal. Încă din 2016, suntem prezenți pe piața din România, în București și în Slatina. Având un număr de peste 130 de consultanți, peste 300 de clienți activi și minim 3000 de angajări pe an, contribuim la evoluția pieței muncii din România și ne apropiem de obiectivul nostru global de a impacta pozitiv viața profesională a oamenilor care au nevoie de un loc de muncă până în 2030.
Cerinte
German language advanced level (B2-C1)+ medium level of English;
MS Office package (Outlook, Excel, Word, PowerPoint);
client support/customer service experience;
ability to work efficiently in a fast-paced environment;
ability to learn fast and adapt easily.
management of orders;
data management;
financial areas: credits management, billing/invoicing;
periodic reports (internally);
document management-back office/via email.
customized monthly salary;
extra financial benefits: meal tickets, annual performance bonus, referral bonus;
holidays bonuses: Easter, Christmas, etc.;
additional wellbeing benefits: private medical subscription
flexible schedule: M-F: 08-16, or 10-18;
work from home possibility;
delighting your reading taste- Bookster.
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Travel Officer with German - Remote job Timisoara, | |
Junior Accountant with German Remote | |
Order Management Analyst with German Timisoara, | |
Vezi job-uri similare (185) |
Raporteaza eroarea la