Direct Marketing Specialist

Angajator: Aleph News
Domeniu:
  • Educatie - Training
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 17.10.2021
    Scurta descriere a companiei

    Aleph News este o televiziune comercială din România, lansată la1 septembrie 2020.

    Este prima televiziune din România bazată pe conceptul de „social television”.

    Aleph News prezintă știri autohtone și globale cu un format de imagine atât 16:9, cât și 9:16, targetul acestui canal fiind publicul smart.

    Aleph News este prima televiziune lansată din seria de canale tematice ale trustului Aleph Media.

    Pentru a ține constant publicul conectat cu actualitatea, Aleph News este prezent la toți marii operatori de cablu din România: Orange, Telekom, Vodafone, RDS & RCS, INES, NEXTGEN, dar și în social media (Facebook, Instagram, Twitter, LinkedIn, YouTube), dar și pe site-ul alephnews.ro, unde transmisia live se poate vedea 24/7.

    Cerinte

    • Utilizare foarte buna a pachetului MS Office
    • Aptitudine de cercetare online
    • Aptitudini de comunicare : pe e-mail, telefonic, in persoana
    • Aptitudini de negociere si persuasiune
    • Gandire structurata, critica si analitica
    • Cunoastere foarte buna a limbii engleze
    • Atitudine deschisa, relaxata. Abordare carismatica a persoanelor

    Responsabilitati

    • Identifica si analizeaza principalele grupuri tinta de potentiali clienti si potentiali furnizori si selecteaza personae cu scopul de a fi contactate si creeaza mijloacele de contactare
    • Contacteaza persoanele selectate pentru a deveni utilizatori ai platformei si ii introduce in procesul de “on boarding”
    • Pregateste si transmite toate documentele si informatiile necesare mentorilor pentru a intra in etapa de semnare a contractului colaborare
    • Asigura comunicarea echipei cu utilizatorii pe toata perioada contractuala a acestora
    • Conctateaza si mentine legatura cu partenerii educationali si de business
    • Asista Brand Managerul in procesul de derulare a campaniilor de comunicare