Specialist Contact Center (Iasi)
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile BCR active.Vezi toate job-urile Specialist Contact Center (Iasi) active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Banci active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro |
Angajator: | BCR |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 0 - 1 an experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 27.02.2022 |
Remote work: | On-site |
Banca Comerciala Română (BCR), membră a Erste Group, este cel unul dintre cele mai importante grupuri financiare din România, ce oferă servicii de bancă universală, leasing, pensii private, fonduri de investiții și produse de economisire-creditare pentru locuinţe, prin intermediul reţelei naționale de sucursale și centre de afaceri.
Misiunea BCR este de a contribui la crearea de prosperitate pentru România, sprijinind șansele tuturor la o viață mai bună și susținându-le încrederea în forțele proprii și în capacitatea de a-și atinge potențialul. Pentru aceasta, BCR investește constant în acces sigur și facil la servicii financiare, banking pe înțelesul tuturor, consiliere financiară pe termen lung și produse care respectă potențialul fiecărui client.
BCR a creat cel mai amplu și consistent program de educație financiară din România, “Școala de Bani”, prin cursuri pentru adulți și tineri, o expoziție mobilă de educație financiară pentru copii și o platformă digitală dedicată, toate acestea prin implicarea a peste 1.000 de profesori de educație financiară, experți ai BCR.
In perspectiva viitorului si a digitalizarii serviciilor financiare, BCR a adus în România cea mai populară platformă bancară din Europa Centrala – George – primul produs fintech oferit de o bancă din România: creat la Viena într-un hub digital, cu contribuția tinerilor IT-iști români.
Profilul tau:
Cunoasterea limbii romane la un nivel avansat;
Bune abilitati de comunicare orala si scrisa;
Orientare catre client si capacitatea de a gasi rapid solutii;
Capacitate de concentrare si de ascultare activa;
Abilitati de operare PC (cunoasterea pachetului MS Office constituie un avantaj);
Experienta anterioara intr-un call center sau in activitati similare constituie un avantaj.
Responsabilitatile tale:
Oferirea de suport si indrumare, prin telefon, pentru clientii existenti si potentiali, in concordanta cu gama de produse disponibile;
Verificarea corectitudinii datelor de identificare ale clientilor cuprinse in documentele contractuale aferente produselor/ serviciilor BCR;
Gestionarea apelurilor primite de la clientii BCR sau de la potentialii clienti precum si inregistrarea acestora in sistem;
Gestionarea documentelor primite de la clienti in vederea finalizarii procesului de vanzare;
Participarea la atingerea obiectivelor echipei, prin indeplinirea obiectivelor individuale.
Ce iti oferim:
Oportunitatea de a te dezvolta intr-una dintre cele mai importante institutii bancare din Europa;
Sansa de a lucra cu specialisti de top intr-o companie multinationala;
Training specializat pe intreg parcursul tau profesional in BCR;
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Operator Call Center - ITALIANA - Municipiul IASI Iasi, | |
Operator Call Center in lb. italiana - IASI (Hybrid) Aplica fara CV | |
Operator call center - lb italiana, IASI Aplica fara CV | |
Vezi job-uri similare (23) |
Raporteaza eroarea la