Technical customer support

Angajator: Randstad Romania SRL
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 23.09.2021
    Scurta descriere a companiei

    Randstad is specialized in solutions in the field of flexible work and human resources services. Our services range from regular temporary staffing and permanent placements to in-house, professionals, search & selection, and HR Solutions.

    The Randstad Group is one of the leading HR services providers in the world, with top-three positions in Argentina, Belgium & Luxembourg, Canada, Chile, France, Germany, Greece, India, Mexico, the Netherlands, Poland, Portugal, Spain, Switzerland, the UK, and the United States as well as major positions in Australia and Japan.

    In 2015, Randstad had approximately 29,750 corporate employees and around 4,473 branches and in-house locations in 39 countries around the world. Randstad generated revenue of € 19.2 billion in 2015. Randstad was founded in 1960 and is headquartered in Diemen, the Netherlands.


    Cerinte

    Orientat catre client.
    Angajament puternic de a oferi servicii excepționale pentru clienți.
    Abilități puternice de rezolvare a problemelor.
    Capabil să negocieze alternative, știe când să intensifice o problemă sau când să ceară asistență.
    Abilitatea de a gestiona mai multe aplicații simultan.
    Înțelegeți conceptele de navigare, motoare de căutare și alte aplicații web / mobile.
    Experiență în utilizarea dispozitivelor Windows, Android și iOS (obligatoriu).
    Abilități puternice de comunicare scrisă și verbală (necesare).
    Competență în limba engleză (obligatoriu).
    Helpdesk și experiență de asistență pentru utilizatori (preferat)

    Responsabilitati

    Flexibilitatea de a lucra între orele 16:00 și 5 dimineața în schimburi de 8 ore (ora Bucureștiului) inclusiv Duminica și sărbătorile.
    Oferirea de suport clienților ca prim punct de contact (prin telefon, chat sau e-mail).
    Oferirea de soluții la problemele lor tehnice / de facturare.
    Oferirea de suport utilizatorilor noi și existenți pentru a avea o experiență extraordinară folosind produsul nostru.