Reprezentant Vanzari Tulcea

Angajator: Lactalis Group
Domeniu:
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • Tulcea
  • Actualizat la: 19.09.2021
    Scurta descriere a companiei

    Grupul Lactalis este liderul pieței de produse lactate din România. Ne derulam operațiunile prin intermediul unui numar de 8 companii renumite pe piata românească: Albalact, Covalact, Lactate Harghita, Dorna Lactate, Raraul, Lactalis Romania, Lactalis Logistic și Parmalat, administrate prin intermediul unei structuri de conducere consolidată la nivel național. Avem un portofoliu impresionant de mărci și produse locale și internationale, recunoscute, indragite și intrate în obiceiurile de consum din ultimii 50 de ani ale consumatorilor români. În prezent avem un numar de 2200 de angajați, care lucrează în 5 fabrici moderne locate in Alba, Harghita, Covasna, Suceava si Ilfov, precum și în structurile de colectare de lapte, vânzări, depozitare și distribuție, cu acoperire în întreaga țară .

    Cerinte

    Ne dorim in echipa de vanzari o persoana dinamica, comunicativa, motivata sa obtina rezultate si sa se dezvolte profesional.

    Studii medii;
    ​Experienta intr-un rol similar sau min. 1 an experienta in vanzari sau merchandising;
    Cunoștinte privind vânzărea in retail, distribuție directă.
    Abilitati excelente de comunicare;
    Cunostinte bune de operare PC (Word, Excel);
    Usurinta in initierea si dezvoltarea relatiilor interpersonale;
    Orientarea spre client, dar si spre consumator;
    Planificare și organizare; Orientare spre rezultate;

    Responsabilitati

    Dezvoltarea pietei si a relatiilor cu clientii in scopul realizarii targetului de vanzari - traditional trade.
    Monitorizarea livrarilor (distributie directa) si semnalarea eventualelor abateri de la practicile si politicile companiei.
    Monitorizarea preturilor indiferent de canalul prin se face aprovizionarea.
    Implementarea, monitorizarea si evaluarea promotiilor si evenimentelor locale/nationale
    Pastrarea unei relatii directe cu un numar stabilit de clienti / rute zilnice și solutionarea prompta a problemelor semnalate.
    Identificarea de noi oportunitati de vinzare și atragerea de clienti noi.
    Asigura recuperarea in intregime a contravalorii facturilor de la toţi clienţii din aria sa de acoperire;
    Completarea de rapoarte periodice de activitate.