Customer Support with Italian

Angajator: Randstad Romania SRL
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • Iasi
  • Actualizat la: 21.09.2021
    Scurta descriere a companiei

    Randstad is specialized in solutions in the field of flexible work and human resources services. Our services range from regular temporary staffing and permanent placements to in-house, professionals, search & selection, and HR Solutions.

    The Randstad Group is one of the leading HR services providers in the world, with top-three positions in Argentina, Belgium & Luxembourg, Canada, Chile, France, Germany, Greece, India, Mexico, the Netherlands, Poland, Portugal, Spain, Switzerland, the UK, and the United States as well as major positions in Australia and Japan.

    In 2015, Randstad had approximately 29,750 corporate employees and around 4,473 branches and in-house locations in 39 countries around the world. Randstad generated revenue of € 19.2 billion in 2015. Randstad was founded in 1960 and is headquartered in Diemen, the Netherlands.


    Cerinte


    Ne plac candidații care au:

    Domiciliu în Iași
    Cunoaștere bună a limbii italiene scrise și vorbite (B2 / C)
    Cunoaștere bună a limbi enegleze
    Experiență în call center de cel puțin 6 luni
    Abilități operaționale pe computer (Microsoft Office)
    Orientare către înțelegerea nevoilor clienților
    Dorință de rezolvare promptă a problemelor
    Capacitate excelentă de interpretare a solicitărilor clienților și atenția la detalii

    Responsabilitati

    To do list:

    Prezentarea prin telefon, a serviciilor și/sau a produselor prin promovarea ofertelor pentru clienții potențiali și cei existenți
    realizarea obiectivelor de productivitate din cadrul proiectului sau a campaniilor de Call Center pe care operatorul este alocat
    menține legătura cu clienții deja existenți pentru fidelizarea acestora
    efectuează și răspunde cu promptitudine solicitărilor venite din partea clienților
    Cautarea soluțiilor alternative în rezolvarea problemelor;
    Îmbunătățirea calităților serviciilor continuu, preluarea feedback-urilor si sugestiilor clienților;
    Colaborarea cu celelalte departamente ale companiei în vederea îndeplinirii cererilor primite de la clienți
    Înregistrarea fiecărui apel efectuat / preluat
    Controlarea și introducerea de date în sistemul de lucru / bazele de date

    Dacă până aici sună bine, punem la dispoziție:

    Contract permanent
    Bonus de performanta
    Bonuri de masa
    Asigurare de sănătate privată

    We want smart people so we want you. Dacă sunteți interesați,hai să ne cunoaștem! ☀️