Project Manager Logistic? Procese Tehnice (f/m)

Angajator: LIDL Romania
Domeniu:
  • Achizitii - Logistica - Aprovizionare
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 27.09.2021

    Împreună suntem Lidl, Angajator de Top atât în România cât și în Europa pentru al cincilea an consecutiv și te așteptăm în echipa noastră pentru a face primul pas în cariera ta alături de noi!

    Rolul tău
    • Vei fi responsabil/ă de dezvoltarea proiectelor (atât naționale, cât și internaționale) cu impact în activitatea logistică din depozitele Lidl;
    • Te vei asigura de implementarea corectă a conceptelor tehnice din depozit, atât din punct de vedere legislativ, cât și din punct de vedere financiar;
    • Vei analiza activitatea departamentelor din centrele logistice, propunând, la nevoie, măsuri de îmbunătățire a proceselor logistice;
    • Vei fi persoană de contact în business-ul operațional, oferind suport și în implementarea proiectelor din departamentul logistic/depozite.
    germane constituie avantaj;
    • Ai cunoștințe avansate de MS Office (Word, Excel, PowerPoint).
    Oferta noastră

    Îți pregătim un plan de școlarizare personalizat și un trainer dedicat. Pentru că ne recompensăm pe măsură angajații, îți oferim un salariu motivant cu majorări salariale garantate anual, tichete de masă și tichete cadou oferite cu diferite ocazii. Pentru că sănătatea angajaților este foarte importantă pentru noi, vei avea asigurare medicală privată și asigurare de accidente, împreună cu pachete avantajoase de asigurare medicală pentru membrii familiei.  Totodată, în funcție de vechimea în Lidl vei primi zile de concediu în plus.

    • Ai studii superioare finalizate; constituie avantaj studiile tehnice în domeniul instalațiilor de clădiri;
    • Ai experiență relevantă de cel puțin 2 ani în coordonarea proceselor tehnice în centre logistice; experiența în managementul proiectelor constituie avantaj;
    • Ești disponibil pentru deplasări la nivel național (aproximativ 10-15% din timp);
    • Deții permis de conducere categoria B;
    • Ai abilități foarte dezvoltate de prezentare , precum și capacitatea de a lucra cu deadline-uri;
    • Cunoști limba engleză cel puțin la nivel mediu. Cunoașterea limbii germane constituie avantaj;
    • Ai cunoștințe avansate de MS Office (Word, Excel, PowerPoint).

    Suntem prezenți pe piața din România din 2011, timp în care am crescut ambițios și sustenabil, oferind produse de calitate cumpărătorilor, respect partenerilor, proiecte și investiții comunităților și mediului și un loc ideal de muncă angajaților noștri. În prezent avem peste 280 de magazine, 5 centre logistice și peste 10.000 de angajați în toată țara și am fost desemnați Angajator de Top atât în România cât și în Europa pentru al cincilea an consecutiv.
    Fie că angajații noștri lucrează în sediul central, în centrele logistice sau în magazine, cu toții se dedică acelorași valori și motivației de a face compania Lidl în fiecare zi tot mai bună. Noi le oferim șansa să își construiască o carieră de succes, iar pentru aceasta investim resurse considerabile pentru formarea și dezvoltarea lor pe toate planurile. Doar împreună facem posibilă #BucuriaLidl zi de zi!