Front Office Assistant

Angajator: 2Checkout (now Verifone)
Domeniu:
  • Achizitii - Logistica - Aprovizionare
  • Customer support - Client service
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 26.10.2021
    Scurta descriere a companiei

    About 2Checkout

    2Checkout (now Verifone) is the leading all-in-one monetization platform for global businesses built to help clients drive sales growth across channels and increase market share by simplifying the complexities of modern commerce. 2Checkout’s digital services, including global payments, subscription billing, merchandising, taxes, compliance, and risk, help clients stay focused on innovating their products while delivering exceptional customer experiences.

    In August 2020, 2Checkout was acquired by Verifone, the leading global provider of payment and commerce solutions. Both companies share the same vision: to simplify modern commerce and facilitate frictionless experiences, enabling companies to optimize their business performance.

    2Checkout will continue its journey as Verifone, having even greater financial strength, scalability, resources, relationships, and market potential.

    About Verifone

    Verifone is transforming everyday transactions into opportunities for connected commerce. Verifone is connecting payment devices to the cloud, merging the online and in-store shopping experience and creating the next generation of digital engagement between merchants and consumers.

    Built on a 30-year history of uncompromised security with approximately 29 million devices and terminals deployed worldwide. Verifone’s team is known as trusted experts who work with clients and partners, helping to solve their most complex payments challenges.  Verifone has clients and partners in more than 150 countries, including the world’s best-known retail brands, financial institutions, and payment providers.

    Verifone revolutionizes commerce. Simply. Everywhere.

    ***

    As part of the new journey, 2Checkout (now Verifone) is growing the talented tech team in Bucharest where it will create an R&D excellence center.

    Almost 100 jobs will be open in the following months to work on top-notch payments like: integrating alternative payment methods, payments authentication, mobile POS application, payment gateway solutions, android platform for payment devices and others.

    The new colleagues will have the opportunity to work with state-of-the-art technologies for solutions used in more than 150 markets in which Verifone operates. They will also contribute to the development of ultra-innovative payment solutions and integrated ecosystems used in all global sales channels, both online and offline, many of which do not currently exist in Romania. This is a collaborative and fast paced work environment, where people work with real time problems, that make a big impact in the industry.

    Cerinte

    Cerinte:

    • Studii medii finalizate
    • Experiență similară relevantă pe un post de Personal administrativ;
    • Atenție la detalii, dar și capacitatea de a vedea implicațiile la nivel macro
    • Cunoașterea principiilor de bază ale contabilității și finanțelor
    • Abilități excelente de organizare și comunicare
    • O bună cunoaștere a suitei Microsoft Office
    • Orientare spre rezolvarea problemelor aparute
    • Cunoașterea avansată a limbii engleze (orice altă limbă străină cunoscută este un plus)
    • Comunicare – abilități de comunicare, capacitatea de a argumenta
    • Personalitate echilibrată și adaptabilă – face față schimbărilor din mediul de lucru, oferă rezultate în condiții de volum crescut și stres, colaborează ușor cu ceilalți
    • Productivitate – își organizează eficient timpul de lucru și livrează la standardele impuse prin metricii cantitativi și calitativi
    • Seriozitate/punctualitate – respectă programul de lucru, se asigură că responsabilitățile în cadrul departamentului sunt preluate/acoperite în absența sa, este punctual la ședințe
    • Responsabilitate – respectă direcția indicată de management, își asumă rezultatele obținute, își îndeplinește sarcinile de lucru în timpul alocat

    Responsabilitati

    Responsabilităţi:

    • Indruma vizitatorii si furnizorii care sosesc in receptie intr-un mod eficient si profesional, cu respectarea conditiilor legislative de siguranta pentru sanatatea si securitatea in munca; se asigura ca activitatea receptiei este organizata in mod eficient, inclusiv se ingrijeste de buna desfasurare si prezentare a spatiului de lucru din receptie;
    • Gestioneaza intreaga activitatea de corespondenta virtuala si directa in ceea ce priveste activitatile legate de facilitati, autoritati, proiecte ale companiei pe baza de tichet ridicat.
    • Mentine relatia operationala furnizorii de servicii medicale pentru asigurarea medicinei muncii la angajare si periodica, si alcatuirea unor situatii la zi referitoare la statusul angajatilor care au trecut prin procesul de medicina muncii; mentine la zi situatia documentelor care trebuie semnate de angajati, la venirea in companie si periodic, pentru instructajul SSM si SU; se asigura de respectarea KPI si SLA din legisalatia specifica;
    • Asigura support in interiorul departamentului de facilities pentru organizarea evenimentelor interne actionand ca echipa de suport in planificarea si desfasurarea acestor evenimente de companie;
    • Conduce si taskuri administrative ad-hoc, elaboreaza si gestioneaza diverse documente administrative, redactează diferite rapoarte (stocuri, inventare etc) asignate de managerul de facilities;
    • Asigura respectarea regulamentului de ordine interioara;
    • Asigurarea confidențialitatii informatiilor conform regulilor interne, trainingului special si procedurilor de conformitate.