Operator facturare

Angajator: ABC Human Capital
Domeniu:
  • Achizitii - Logistica - Aprovizionare
  • Contabilitate Finante
  • Controlul calitatii
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 17.09.2021
    Scurta descriere a companiei

    ABC Human Capital este urmarea fireasca a experientei castigate de fondatorul companiei, in acest domeniu vast, complex, provocator, in continua miscare si schimbare al resurselor umane.
    Anul 2005 a reprezentat momentul concretizarii unui ideal: fondarea unei agentii de recrutare si executive search ce pune la dispozitia clientilor sai atat consultanta in recrutare si headhunting, precum si intreaga gama de servicii aferente capitalului uman.
    Adaptam cu succes noile tendinte din domeniul Resurselor Umane si utilizam creativ oportunitatile pe care le ofera mediul economic pentru atingerea target-urilor comerciale si de comunicare ale partenerilor nostri.
    Activitatea noastra se traduce in solutii inteligente bazate pe baze de date complete si complexe, aplicatii web, portaluri de informare si socializare, baterii de teste concepute si implementate impreuna cu fiecare dintre parteneri, campanii de marketing online si headhunting.

    Cerinte


    • Studii medii sau superioare, de preferat profil finante
    • Experienta minim 1 an pe un post similar
    • Experienta operare soft-uri emitere facturi
    • Operarea cu o bază de date (Excel); cunoaștere programe contabilitate.
    • Experienta cu un volum mare de emitere facturi reprezinta un avantaj
    • Persoana meticuloasa, organizata si atenta la detalii,
    • Promptitudine si corectitudine
    • Dexteritate, gândire laterală, operativitate, atenție, ascultare activa, capacitate de comunicare şi simţul responsabilităţii;
    • Atitudine pozitivă, încredere în sine, concentrare, îndemânare, punctualitate, rapiditate în reacţii şi judecată.



    Responsabilitati



    • introduce facturi de la furnizori în programul de gestiune in conditiile legale in vigoare;
    • întocmește documente de expediție a mărfii către clienți (facturi, avize, declarații de conformitate etc.
    • efectuează operații specifice pentru sosirea și plecarea facturilor;
    • introduce și emite avize de expediție;
    • urmărește îndosarierea cronologică a facturilor;
    • urmărește închiderea soldurilor creditoare și debitoare existente, în mod cronologic și în conformitate cu scadențele acestora.