Team Leader HR Payroll & Admin
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile Adecco Romania active.Vezi toate job-urile Team Leader HR Payroll & Admin active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Achizitii - Logistica - Aprovizionare active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Transporturi active pe Hipo.ro |
Angajator: | Adecco Romania |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | peste 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 02.09.2021 |
Remote work: | On-site |
SCOPUL POSTULUI: Sa coordoneze activitatile specifice de Payroll si Admin si sa contribuie la buna desfasurare a activitatilor din departament, asigurandu-se ca standardele companiei sunt mentinute, iar unde este posibil chiar depasite.
PAYROLL
- Sa coordoneze activitatea de Payroll si sa asigure plata la timp si corecta a pachetului salarial al fiecarui angajat
- Sa coordoneze/realizeze procesul de calcul de salarii (pontaje, concedii medicale, concedii odihna, calcul salarial, rapoarte, D112, comanda tichete masa, situatii statistice etc.) la nivel de companie;
- Sa se asigure de existenta pontajului pentru toti salariatii si sa verifice corectitudinea completarii acestora;
- Sa sesizeze neconcordantele din pontaje si sa se asigure de corectarea acestora de catre persoanele imputernicite pentru intocmirea si transmiterea lor;
Se asigura ca practicile mediului de lucru sunt conforme cu legislatia muncii si ca functioneaza o aplicare consistenta si corecta a politicilor si procedurilor companiei.
- Se asigura de calitatea si consistenta informatiilor furnizate catre directorii de departamente in conformitate cu legislatia locala de munca si angajare, cu politicile de recrutare si de personal.
- Controleaz? înregistrarea tuturor actelor la ITM - Revisal, a contractelor individuale de munc?, eviden?a concediilor medicale, pontajul, verific? întocmirea corecta a dosarelor de pensionare, conform legisla?iei în vigoare;
Se asigura ca pentru toate activitatile de salarizare, inclusiv pregatirea de rapoarte si date, este adoptat un proces administrativ eficient si respectuos, orientat sistem de inregistrare si completare eficient.
- Raspunde de Raportarea/comunicare lunara/bilunara/trimestriala a situatiei concediilor de odihna la nivel de departament si de companie catre management;
- Tine evidenta certificatelor medicale si intocmeste centralizatorul de medicale;
- Asigura suport la pregatirea documentelor solicitate de catre audit si organele de control;
- Pregateste rapoarte de HR pentru management
- Coordoneaza si participa din partea HR la cercetarile disciplinare
- Verifica la cerera sefului direct modul de administrare al dosarelor de personal, gestionarea contractelor de munca, a actelor aditionale, etc.;
- Coordoneaza disponibilizarile la nivel de Companie;
- Pregateste/verifica pregatirea documentelor solicitate de catre organele de control si reprezinta compania la controalele ITM;
De baza: Studii universitare
EXPERIENTA
• Minim 5 ani
COMPETENTELE POSTULUI
Cunostinte, Aptitudini & Abilitati:
Standardul de lucru
- Planificare si organizare
- Comunicare
- Orientarea spre rezultate
- Negociere
- Limbi straine (engleza mediu) si cunostinte avansate Microsoft Office
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
National Key Account Manager Team Leader - Modern Trade Aplica fara CV | |
Supply Chain Process Team Leader with Italian Aplica fara CV | |
INTERNSHIP - Export Administration Hybrid | |
Vezi job-uri similare (130) |
Raporteaza eroarea la