Team Leader HR Payroll & Admin

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Adecco Romania active.


Vezi toate job-urile Team Leader HR Payroll & Admin active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Achizitii - Logistica - Aprovizionare active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Transporturi active pe Hipo.ro

Angajator: Adecco Romania
Domeniu:
  • Achizitii - Logistica - Aprovizionare
  • Transporturi
  • Tip job: full-time
    Nivel job: peste 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 02.09.2021
    Remote work: On-site

    SCOPUL POSTULUI:  Sa coordoneze activitatile specifice de Payroll si Admin si sa contribuie la buna desfasurare a activitatilor din departament, asigurandu-se ca standardele companiei sunt mentinute, iar unde este posibil chiar depasite.

    PAYROLL

    • Sa coordoneze activitatea de Payroll si sa asigure plata la timp si corecta a pachetului salarial al fiecarui angajat
    • Sa coordoneze/realizeze procesul de calcul de salarii (pontaje, concedii medicale, concedii odihna, calcul salarial, rapoarte, D112, comanda tichete masa, situatii statistice etc.) la nivel de companie;
    • Sa se asigure de existenta pontajului pentru toti salariatii si sa verifice corectitudinea completarii acestora;
    • Sa sesizeze neconcordantele din pontaje si sa se asigure de corectarea acestora de catre persoanele imputernicite pentru intocmirea si transmiterea lor;
    POLITICI SI PROCEDURI
      Se asigura ca practicile mediului de lucru sunt conforme cu legislatia muncii si ca functioneaza o aplicare consistenta si corecta a politicilor si procedurilor companiei.
    • Se asigura de calitatea si consistenta informatiilor furnizate catre directorii de departamente in conformitate cu legislatia locala de munca si angajare, cu politicile de recrutare si de personal.
    • Controleaz? înregistrarea tuturor actelor la ITM - Revisal, a contractelor individuale de munc?, eviden?a concediilor medicale, pontajul, verific? întocmirea corecta a dosarelor de pensionare, conform legisla?iei în vigoare;
    ADMINISTRARE
    Se asigura ca pentru toate activitatile de salarizare, inclusiv pregatirea de rapoarte si date, este adoptat un proces administrativ eficient si respectuos, orientat sistem de inregistrare si completare eficient.
    • Raspunde de Raportarea/comunicare lunara/bilunara/trimestriala a situatiei concediilor de odihna la nivel de departament si de companie catre management;
    • Tine evidenta certificatelor medicale si  intocmeste centralizatorul de medicale;
    • Asigura suport la pregatirea documentelor solicitate de catre audit si organele de control;
    • Pregateste rapoarte de HR pentru management
    • Coordoneaza si participa din partea HR la cercetarile disciplinare
    • Verifica la cerera sefului direct modul de administrare al dosarelor de personal, gestionarea contractelor de munca, a actelor aditionale, etc.;
    • Coordoneaza disponibilizarile la nivel de Companie;
    • Pregateste/verifica pregatirea documentelor solicitate de catre organele de control si reprezinta compania la controalele ITM;
    PREGATIREA NECESARA POSTULUI
    De baza:  Studii universitare
     
    EXPERIENTA
    •   Minim 5 ani
     
    COMPETENTELE POSTULUI
    Cunostinte, Aptitudini & Abilitati:
    Standardul de lucru
    • Planificare si organizare
    • Comunicare
    • Orientarea spre rezultate
    • Negociere
    • Limbi straine (engleza mediu) si cunostinte avansate Microsoft Office
     

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    Aplica fara CV
    Hybrid

    Hybrid

    Vezi job-uri similare (130)