Director Administrativ

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Randstad România active.


Vezi toate job-urile Director Administrativ active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Achizitii - Logistica - Aprovizionare active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Imobiliare - Real Estate active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Relatii Publice active pe Hipo.ro

Angajator: Randstad România
Domeniu:
  • Achizitii - Logistica - Aprovizionare
  • Imobiliare - Real Estate
  • Relatii Publice
  • Tip job: full-time
    Nivel job: Manager
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 01.11.2021
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Randstad este lider global în recrutare și gestionare de personal. Încă din 2016, suntem prezenți pe piața din România, în București și în Slatina. Având un număr de peste 130 de consultanți, peste 300 de clienți activi și minim 3000 de angajări pe an, contribuim la evoluția pieței muncii din România și ne apropiem de obiectivul nostru global de a impacta pozitiv viața profesională a oamenilor care au nevoie de un loc de muncă până în 2030.

    Cerinte

    • Diploma de licenta ;
    • Experienta cel putin doia ani ca si manager administrativ ;;
    • Abilitati crescute de leadership, comunicare si colaborare ;
    • Abilitati si competente in gesionarea bugetelor ;
    • Abilitatea de a gandi creativ si inovator ;
    • Abilitati puternice de gestionare a timpului

    Responsabilitati

    - Planifica, coordoneaza si efectueaza controlul activitatii personalului
    administrativ (curatenie, intretinere)
    - Se ocupa de intocmirea si aprobarea bugetului de cheltuieli
    - Asigura activitatea de intretinere si reparatii pentru cladiri, sectii, cabinete, spatii
    exterioare
    - Intocmeste planul anual de reparatii
    - Asigura suportul administrativ pentru serviciile operationale( organizare lucrari de
    amenajare, aprovizionare, urmarirea derularii contractelor de intretinere)
    - Verifica existenta si valabilitatea documentelor necesare ;
    - Negociaza si incheie contracte cu furnizorii de energie, gaze, apa etc
    - Asigura buna desfasurare a activitatii de amenajare a spatiilor noi( constructie, renovare,
    mobilier)
    - Tine evidenta mentenantei echipamentelor medicale in cadrul Spitalului( revizii, punere in
    functiune) ;
    - Ia masuri pentru inlaturarea zapezii, ghetii din spatiile exterioare pentru protectia
    pacientului;
    - Verifica functionalitatea: sistemelor de ventilatie, hote cu flux laminar, sisteme de
    siguranta pentru circulatia aburului si a gazelor, inlocuirea filtrelor HEPA, , ventilele de
    retinere din circuitul de alimentare cu apa, generatorul de curent electric in caz de avarie

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Hybrid

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (26)