Asistent Manager - Multinationala Ploiesti - contract perioada nedeterminata

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile CTP Group active.


Vezi toate job-urile Asistent Manager - Multinationala Ploiesti - contract perioada nedeterminata active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Resurse Umane - Psihologie active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.ro

Angajator: CTP Group
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Resurse Umane - Psihologie
  • Secretariat - Administrativ
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • Ploiesti
  • Actualizat la: 20.08.2021
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Atragem, identificam și selectăm cel mai potrivit candidat.

    CTP Group oferă soluții de recrutare, oferind clienților săi servicii personalizate în funcție de specificul activității.
    CTP Group a fost infiintata in anul 2009 pentru a oferi soluții care să permită companiilor din Romania să aibă acces la cei mai potriviți candidați din industria automotive, cea a serviciilor, precum si companii implicate in productie de serie, industria electronica, cosmetice, FMGC si industria maselor plastice.

    Cerinte

    cunostinte bune operare PC MSOffice, WORD, EXCEL, navigare internet
    • limba engleza scris / vorbit la un nivel avansat
    • capacitate de organizare a timpului, sarcinilor si locului de munca
    • capacitatea de a se concentra pe realizarea mai multor sarcini in acelasi timp
    • capacitate de a respecta termene limita
    • atentie catre detalii
    • placere si abilitate de a invata lucruri noi
    • responsabilitate, ordine, corectitudine si seriozitate

    Responsabilitati

    • indeplinirea activitatilor administrative zilnice
    • preluarea si directionarea apelurilor telefonice
    • primirea vizitatorilor si anuntarea persoanelor de contact din societate
    • asigurarea protocolului in cadrul intalnirilor, in conformitate cu cerintele zilnice
    • preluarea, inregistrarea, distribuirea la compartimentele implicate, indosariere si
    arhivarea corespondentei si a mesajelor primite din partea partenerilor, clientilor si a
    celorlalti angajati
    • redactarea corespondentei de afaceri necesara desfasurarii activitatii zilnice
    • asigurarea transmiterii documentelor prin posta, fax, e-mail
    • actualizarea bazei de date documente
    • rezervari hotel parteneri externi, etc.
    • elaborarea si redactarea documentelor si situatiilor cerute de management
    • asigurarea suportului administrativ pentru toate departamentele firmei

    Alte informatii

    Studii:
    • absolvent al unei forme de invatamant superioare;

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Ploiesti,

    Hybrid

    Hybrid

    Vezi job-uri similare (7)