Specialist Achizitii

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile leoHR active.


Vezi toate job-urile Specialist Achizitii active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Achizitii - Logistica - Aprovizionare active pe Hipo.ro

Angajator: leoHR
Domeniu:
  • Achizitii - Logistica - Aprovizionare
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Ilfov
  • Actualizat la: 08.12.2021
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    leoHR furnizeaza servicii de selectie si recrutare specializata, livreaza servicii si strategii in zona de retentie prin serviciul star – Stay Interview: stayIN, servicii de consultanta in managementul resurselor umane, precum si servicii de formare profesionala / training.

    Cerinte

    Pentru clientul nostru, producator si distribuitor national de dezinfectanti si produse de curatenie, recrutam Specialist Achizitii. Sediul este in Bragadiru, jud. Ilfov.

    Cerinte:
    - experienta de cel putin 3 ani pe un post similar, preferabil in domeniul medical/ pharma, FMCG
    - foarte bune abilitati de planificare si organizare a activitatilor
    - bun negociator
    - capacitatea de a lua decizii in mod independent, rapid si eficient
    - abilitati foarte bune de analiza, sinteza si organizare
    - capacitatea de a intelege documentatii tehnice
    - constituie un avantaj: cunoasterea pietei de profil

    Responsabilitati

    - prospectarea pietei pentru identificarea unor noi oportunitati de afaceri
    - identificarea de noi furnizori si produse, mentinerea unei legaturi permanente cu furnizorii
    - prospectarea pietei de profil si a conditiilor de achizitie si livrare, in vederea optimizarii continue a stocurilor
    - identificarea, evaluarea si selectarea potentialilor furnizori
    - negocierea contractelor si a preturilor de achizitie
    - intocmirea si urmarirea comenzilor de aprovizionare, pentru asigurarea unui stoc optim
    - verificarea si confirmarea receptiilor de la furnizori, precum si sesizarea furnizorului cu privire la eventuale erori aparute in receptii
    - indeplinirea obiectivelor de reducere a costurilor si de optimizare a lantului de aprovizionare
    - redactarea si derularea corespondentei comerciale cu furnizorii
    - mentinerea la zi a bazei de date a furnizorilor
    - propunerea si supunerea spre aptobare catre superiorul ierarhic a nivelului de pret target transmis furnizorilor
    - intocmirea de analize si rapoarte cu privire la preturi, achizitii si furnizori

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    Hybrid

    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (46)