Suport administrativ/ gestiune

Angajator: Regina Maria
Domeniu:
  • Achizitii - Logistica - Aprovizionare
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 30.07.2021
    Scurta descriere a companiei

    Rețeaua de sănătate REGINA MARIA și-a câștigat poziția de lider pe piața medicală românească datorită calității serviciilor oferite și grijii permanente, manifestate atât în interiorul companiei, față de angajați, cât și în exterior, față de pacienți și parteneri.
    Dorim sa avem alaturi de noi colegi care sa demonstreze si sa promoveze valorile REGINA MARIA prin:

    - asumarea raspunderii pentru actiunile lor;
    - cultivarea calitatii si oferirea de solutii eficiente, diferite, inedite, rapide si simple;
    - comunicare deschisa si incurajarea dezvoltarii unei relatii de incredere intre ei si colegi;
    - sustinerea si implicarea in atingerea obiectivelor de echipa;
    - acordarea si acceptarea cu deschidere a feedbackului constructiv.

    Cerinte

    Experienta anterioara in gestiune si/ sau alte activitati administrative de minim 1 an;
    Grija pentru oameni si abilitati foarte bune de lucru in echipa;
    Orientarea spre gasirea de solutii;
    Excelente abilitati de comunicare si adaptare la diferite tipuri de oameni;

    Responsabilitati

    - Planificarea transportului de materiale si aparate (EKG, Audiometru, Spirometru, Viziotest, Glucometru) impreuna cu account-ul MM si curierii;
    - Mentinerea evidentei aparaturii medicale (EKG, Audiometru, Spirometru, Viziotest, Glucometru), implicate in activitatile de medicina muncii;
    - Mentinerea evidentei testelor psihologice si trimiterea lor la psiholog pentru interpretare;
    - Arhivarea/ organizarea dosarelor medicale in biblioraftul clientului;
    - Intocmirea si actualizarea rapoartelor conform ariei de activitate;
    - Transmiterea in timpul agreat a informatiilor corecte necesare solicitate de catre managerul direct in vederea generarii de rapoarte.