Analist Cumparari

Angajator: Regina Maria
Domeniu:
  • Achizitii - Logistica - Aprovizionare
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 01.08.2021
    Scurta descriere a companiei

    Rețeaua de sănătate REGINA MARIA și-a câștigat poziția de lider pe piața medicală românească datorită calității serviciilor oferite și grijii permanente, manifestate atât în interiorul companiei, față de angajați, cât și în exterior, față de pacienți și parteneri.
    Dorim sa avem alaturi de noi colegi care sa demonstreze si sa promoveze valorile REGINA MARIA prin:

    - asumarea raspunderii pentru actiunile lor;
    - cultivarea calitatii si oferirea de solutii eficiente, diferite, inedite, rapide si simple;
    - comunicare deschisa si incurajarea dezvoltarii unei relatii de incredere intre ei si colegi;
    - sustinerea si implicarea in atingerea obiectivelor de echipa;
    - acordarea si acceptarea cu deschidere a feedbackului constructiv.

    Cerinte

    Noi apreciem oamenii care:

    Sunt atenti la nevoile celor cu care interactioneaza;

    Sunt ambasadorii lucrului in echipa;

    Sunt fideli angajamentelor pe care si le iau si cauta permanent solutii pentru a-si respecta aceste angajamente;

    Isi doresc permanent sa fie mai buni decat au fost ieri.

     

    Esti potrivit pentru noi, daca:

    Ai minim 3 ani experienta intr-un rol similar (experienta in domeniul medical reprezinta un plus);

    Esti absolvent de studii cu profil tehnic sau economic;

    Vorbesti limba engleza la un nivel avansat.

    Responsabilitati

    Iata care vor fi atributiile tale:

    Achizitionarea centralizata si eficienta de produse si servicii medicale (consumabile, echipamente medicale);

    Implementarea politicilor si practicilor de achizitie la nivel centralizat;

    Controlul centralizat al costurilor si conditiilor de achizitie;

    Reprezentarea companiei in relatia cu furnizorii de produse si servicii;

    Acordarea suportului operational in activitatea de achizitii medicale;

    Urmareste si implementeaza conditiile contractuale;

    Analiza periodica a pietei si a furnizorilor (actuali si potentiali), comparatii de preturi, evaluari calitative ale serviciilor si produselor contractate;

    Rapoarte si analize periodice (lunare, trimestriale, anuale) ale activitatii si cheltuielilor de achizitie;

    Informeaza solicitantii achizitiilor/ responsabilii de buget si face follow up pe achizitiile care ii revin;

    Asigura concordanta dintre cerintele solicitantului intern si produsul / serviciul livrat;

    Intretinere baza de date (completarea corecta si in timp a nomenclatoarelor aferente ERP urilor utilizate).