Patient Care Specialist - Spitalul Academic Ponderas

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Regina Maria active.


Vezi toate job-urile Patient Care Specialist - Spitalul Academic Ponderas active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Farmacie - Medicina active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.ro

Angajator: Regina Maria
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Farmacie - Medicina
  • Secretariat - Administrativ
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 29.07.2021
    Scurta descriere a companiei

    Rețeaua de sănătate REGINA MARIA și-a câștigat poziția de lider pe piața medicală românească datorită calității serviciilor oferite și grijii permanente, manifestate atât în interiorul companiei, față de angajați, cât și în exterior, față de pacienți și parteneri.
    Dorim sa avem alaturi de noi colegi care sa demonstreze si sa promoveze valorile REGINA MARIA prin:

    - asumarea raspunderii pentru actiunile lor;
    - cultivarea calitatii si oferirea de solutii eficiente, diferite, inedite, rapide si simple;
    - comunicare deschisa si incurajarea dezvoltarii unei relatii de incredere intre ei si colegi;
    - sustinerea si implicarea in atingerea obiectivelor de echipa;
    - acordarea si acceptarea cu deschidere a feedbackului constructiv.

    Cerinte

    Esti ceea ce cautam daca:

    - Iti place sa comunici;
    - Esti o persoana empatica si un bun ascultator;
    - Ai bune cunostinte de utilizare a calculatorului.

    Noi apreciem oamenii care:

    -Sunt atenti la nevoile oamenilor cu care interactioneaza;
    -Sunt gata sa ofere experiente memorabile pozitive;
    -Sunt ambasadorii lucrului in echipa;
    -Sunt fideli angajamentelor pe care si le iau;
    -Doresc intotdeauna sa fie mai buni decat au fost ieri.

    Responsabilitati

    Esti ceea ce cautam daca:

    - Iti place sa comunici;
    - Esti o persoana empatica si un bun ascultator;
    - Ai bune cunostinte de utilizare a calculatorului.

    Responsabilitatile tale principale vor fi:

    - Gestionarea relatiei cu pacientii Regina Maria - preluarea apelurilor telefonice si solutionarea imediata a solicitarilor;
    - Acordarea de suport catre pacientii care prezinta cazuri medicale complexe, ce necesita un parcurs medical indelungat;
    - Facilitarea programărilor, consultaţiilor, referinţelor, recomandărilor pentru pacienţii REGINA MARIA
    - Redactarea corespondentei generale si a documentelor solicitate in relatia cu pacientii;
    - Colectarea feedback-ul de la pacienţi, pe care îl transmiţi către managerul unităţii operaţionale şi către superiorul direct;
    - Cautarea celor mai bune soluţii pentru a rezolva situaţiile care generează feedback-uri negative;
    - Promovarea serviciilor Regina Maria, atat la solicitarea pacientului, cat si in mod proactiv.