Marketplace Account Health Security Specialist

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile eMAG active.


Vezi toate job-urile Marketplace Account Health Security Specialist active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Altele active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Angajator: eMAG
Domeniu:
  • Altele
  • Customer support - Client service
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 06.08.2021
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Grow Faster.

    We’re always looking for the ones truly passionate about their work. If you are amongst them, you can rest assured there is a place for you in eMAG. We grew very fast and we are determined to keep doing so. What brought us here is our desire for continuous evolution and practical results.

    At eMAG, a set of strong principles guide our daily work: we understand the client, we think like a successful entrepreneur, we make decisions supported by data, we assess the impact of our projects, we act responsibly, we support each other and we grow with the business. They define us and help us become the favorite shopping destination for our clients.

    Almost 6000 people are working now in eMAG. We strongly believe in people development and therefore every year we invest more and more energy and resources to remain an organization that is constantly learning. We want to make sure that you’ll have the most talented colleagues, as well as the proper environment to grow and achieve great results, to become what you desire on a personal and professional level.

    Cerinte

    Experiența de minimum 6 luni pe o poziție similara reprezinta un avantaj;
    Abilități de lucru în echipa, flexibilitate și atenție la detalii;
    Inițiativă, proactivitate și capacitate de rezolvare a problemelor;
    Orientare spre rezultate și competențe de planificare și prioritizare;
    Capacitate excelentă de comunicare și relationare cu colegii;
    Gandire analitică, structurată si o atitudine pozitivă;
    Studii superioare finalizate;
    Cunoștințe bune de limba engleză, vorbit și scris;
    Cunoștințe foarte bune: Windows 10, MS Office minimum 2013 (Word, Excel, PowerPoint, Outlook), Internet.

    Responsabilitati

    Te vei ocupa de fluxul de deblocarea a userilor, ce trebuie sustinut on time&on request, dar si de contactarea acestora;
    Vei realiza verificari asupra conturilor de client in platformele puse la dispozitie si vei lua decizii referitoare la statusul pe care acestea trebuie sa le detina;
    Verifici alertele de securitate si actionezi in functie de necesitate on time (parte din programul on call);
    Programul de on call presupune activitate in intervalele orare:
    Weekdays: from 18:00 to 22:00;
    Weekends: from 09:00 to 22:00;
    Blochezi sau verifici produse in baza unor criterii pre-definite;
    Te vei ocupa de centralizarea si raportarea pe diferite proiecte;
    Pentru efectuarea verificarilor in cazul conturilor de clienti, este necesara interactiunea telefonica si/sau via e-mail a acestora si/sau a firmelor partenere eMAG Marketplace;
    Te vei familiariza cu toate fluxurile si procesele din zona de Security de pe platforma eMAG Marketplace.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Hybrid

    Aplica fara CV
    Hybrid

    Aplica fara CV
    Hybrid

    Vezi job-uri similare (163)