Regional Sales Specialist

Angajator: Randstad Romania SRL
Domeniu:
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • Brasov
  • Sibiu
  • Actualizat la: 01.08.2021
    Scurta descriere a companiei

    Randstad is specialized in solutions in the field of flexible work and human resources services. Our services range from regular temporary staffing and permanent placements to in-house, professionals, search & selection, and HR Solutions.

    The Randstad Group is one of the leading HR services providers in the world, with top-three positions in Argentina, Belgium & Luxembourg, Canada, Chile, France, Germany, Greece, India, Mexico, the Netherlands, Poland, Portugal, Spain, Switzerland, the UK, and the United States as well as major positions in Australia and Japan.

    In 2015, Randstad had approximately 29,750 corporate employees and around 4,473 branches and in-house locations in 39 countries around the world. Randstad generated revenue of € 19.2 billion in 2015. Randstad was founded in 1960 and is headquartered in Diemen, the Netherlands.


    Cerinte

    Cerințe:
    Experiență minimă de 5 ani în vânzări
    Cunoaștere solidă a produselor de joasă tensiune și medie tensiune.
    Diplomă universitară, specialitate tehnică.
    O capacitate dovedită de a dezvolta și gestiona relațiile cu clienții.
    O abordare colaborativă, axată pe soluții, cu abilități puternice de comunicare scrisă și vorbită
    Limba engleză bună.

    Responsabilitati

    Veți fi responsabil pentru vânzările de produse și soluții de joasă tensiune și medie tensiune și soluții în activitatea de electrificare din Regiunea Transilvania de Sud. Raportându-vă managerului de vânzări, veți folosi experiența și impulsul dvs. pentru a construi relații durabile cu clienții printr-un serviciu excelent.

    Vinde produse / sisteme / servicii clienților, concentrându-se pe volumul, mixul de produse și canale, atunci când este cazul, respectă obiectivele de rentabilitate pentru categoriile de produse atribuite

    Pregătește ofertele în coordonare cu echipa de marketing pentru produse. Asigură aspectele tehnice și comerciale adecvate ale ofertelor, inclusiv prețurile condițiile de plată, termenele de livrare și altele.

    Pregătește planuri de vânzări pentru zonele geografice, categoriile de produse, canalele de vânzări sau segmentul de clienți alocate utilizând instrumentele de sprijin pentru vânzări furnizate și aprobate și efectuează revizuiri periodice ale stării.

    Creează valoare adăugată pentru client și ABB și asigură rezultatul reușit prin încheierea tranzacțiilor, negocierea contractelor și pregătirea propunerilor prin utilizarea unor tehnici eficiente de vânzare.

    Asigură activități de marketing și promovare eficiente și propunere de valoare pentru clienții dintr-o geografie de piață desemnată, un canal de vânzări sau un segment de clienți, în conformitate cu strategia locală de vânzări convenită cu echipa de management al produselor.

    Asigură identificarea timpurie a oportunităților pieței și conduce dezvoltarea de noi piețe.

    Asigurați-vă că informațiile de piață (monitorizarea concurenților, ofertele către clienți, nivelurile de preț) sunt actualizate și documentate în instrumentele disponibile de asistență pentru vânzări.

    Alte informatii

    Dacă îți place cum sună, hai să ne cunoaștem!