HR Administrator (fixed-term contract)

Angajator: Global Customer Care Services
Domeniu:
  • Resurse Umane - Psihologie
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 24.07.2021
    Scurta descriere a companiei

    Suntem o companie dinamică și preocupată de a excela în domeniul nostru. Asigurăm servicii de suport tehnic pentru utilizatorii de produse electronice, de comunicatii și electrocasnice. Ne caracterizează entuziasmul, dorința de a oferi servicii ireproșabile și de a avea clienți 100% mulțumiți. Suntem orientați spre oameni și ne dorim să alcătuim o echipă unită și performantă. Suntem parte dintr-o companie care activeaza la nivel global si ne bucuram sa avem ca si colegi oameni interesanti care provin dintr-o multitudine de culturi.

    Cerinte

    Bachelor’s degree in the field of human resources or similar
    • At least 2 years of experience in a similar role
    • Very good knowledge of the Labor Code and labor laws
    • Efficient in handling administrative tasks
    • Oriented towards finding solutions
    • Attentive to details, rigorous, disciplines, well-organized
    • Good abilities for decision-making / Autonomy
    • Good command of written and spoken English

    Responsabilitati

    You will be responsible for all areas of people operations and will coordinate an HR team:

    Talent acquisition:
    Workforce management:
    Personnel administration:
    Compensation and benefits management
    Organizational development:
    Performance appraisal:
    Employee relations, engagement, and involvement