Customer Service Advisor/Sr. Advisor – Timișoara

This job is no longer active!

View all jobs Tech Mahindra active


View all jobs Customer Service Advisor/Sr. Advisor – Timișoara active on Hipo.ro

View all jobs Customer Support - Client Service active on Hipo.ro


Employer: Tech Mahindra
Domain:
  • Customer Support - Client Service
  • Job type: full-time
    Job level: 0 - 1 years of experience
    Location:
  • Timisoara
  • Updated at: 16.10.2021

    Experiență: 

    • Customer Support Advisor – 0- 2 ani experiență
    • Sr. Customer Support Advisor – minim 2 ani experiență
    Scopul poziției  Postul are ca scop furnizarea operațiunilor de tip customer service pentru clienții premium din Marea Britanie. Consultantul va oferi asistență în furnizarea serviciilor si a cererilor sau comenzilor venite din partea utilizatorilor prin intermediul canalelor Live Chat și Social Media. Descriere
    • Furnizarea de servicii rapide și eficiente, asistând clienții ținând cont nevoile lor imediate
    • Rezolvarea situaților apărute într-o manieră prietenoasă și de ajutor
    • Rezolvarea imediată sau escaladarea problemele apărute ale clienților conform procedurilor definite.
    • Escaladarea rapidă a  cazurilor nerezolvate către echipa de asistență
    • Lucru independent cât și în cadrul unei echipe pentru a maximiza potențialul echipei
    • Gestionarea situațiilor apărute și comunicarea progresului în timp util utilizatorilor
    • Acționați ca un singur punct de contact pentru chat-ul live și rețelele sociale de la utilizatori în ceea ce privește comenzile / interogările etc., oferind o experiență excelentă pentru clienți
    • Asigurarea menținerii un grad ridicat de servicii oferite clienților pentru toate întrebările de asistență respectând toate principiile de gestionare a serviciilor oferite
    • Stabilirea unei bune comunicări intre contactele interne si externe
    • Obținerea indicatorilor cheie de performanță (KPI), menținând în același timp o calitate excelentă
    • Respectarea procedurilor, politicilor, ghidului de confidențialitate și a legislației privind protecția datelor TechMahindra
     Cerințe
    • Studii superioare sau medii
    • Abilități excelente de comunicare verbală și scrisă germană / franceză / engleză
    • Cunoașterea limbii engleze reprezintă un avantaj
    • Flexibilitate in orele de lucru
    • Bune abilități de comunicare
    • Persoana flexibilă orientata către clienți
    • Abilitați creative de soluționare a problemelor
    • Disponibilitate de a lucra in schimburi
    • Experiența in domeniu reprezintă un avantaj
    • Capacitatea de adaptare la un mediu de lucru aflat într-o continuă evoluție
       Beneficii 
    • Pachet de asigurare medicală pentru asociați și persoanele aflate în întreținerea acestora
    • Bonus de vacanță, eligibil pentru 10 zile consecutive PTO (Personal Time off)
    • Plata bonusului / eveniment (naștere / decesul unui membru al familiei de gradul 1)
    • Bonuri de masă
    • Beneficii sportive
    • Bonus de Ziua Copilului - 1 iunie
    • Bonus de Ziua Femeii - 8 martie
    • Timp liber personal bazat pe vechime
    • Reduceri la peste 600 de parteneri
    Sr. Customer Support Advisor experiență necesară: 
    • Chat live și asistență pentru rețelele sociale, cum ar fi Facebook Messenger, Instagram, Youtube, Twitter, LinkedIn, Snapchat etc.
    • Retails LOBs, in principal categorii de moda
    • Cunoașterea metodelor de plată precum VISA, MasterCard, PayPal, American Express etc. reprezintă un avantaj
    *Ne bucurăm de orice candidatură - genul, vârsta, originea, religia sau sexualitatea dumneavoastră nu contează. Împreună în rețea. Aceasta este Tech Mahindra.