Operation Specialist with French

Angajator: APT Resources Services SRL
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Management - Consultanta
  • Relatii Publice
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Job la nivel national
    Actualizat la: 20.07.2021
    Scurta descriere a companiei

    APT RESOURCES & SERVICES SRL

    Cu o prezență de peste 25 de ani pe piața românească de resurse umane, grupul de firme APT este prezent în avangarda primilor cinci furnizori de servicii complexe de HR din România.

    Ca o confirmare a performantei noastre in domeniul resurselor umane, din vara 2017 am devenit parte a grupului PROHUMAN, unul dintre cei mai mari jucatori de pe piata de resurse umane din zona Balcanilor. 

    Strategia Grupului APT se concentrează pe dezvoltarea proactivă a pieței muncii, pentru care identifică, pregătește și oferă specialiști competenți, absolvenți sau studenți cu potențial. Noi aducem omul potrivit la locul potrivit. Cu un palmares de peste 15.000 de angajări, acoperim cele mai căutate domenii, cu focus pe BPO, finanțe-bănci, IT&C, inginerie, retail, auto-motive.



    Adresa: str. Clucerului 82B2, sector 1 Bucuresti, telefon: +40 21 222 13 03.

    Autorizație de muncă temporară: seria B nr.0000012/11.11.2015 înregistrată în Registrul Național de Evidență a Agenților de Muncă Temporară la poziția 7.

    Autorizație de prelucrare date cu caracter personal :18638.

    APT se angajează să vă protejeze datelele dumneavoastră cu caracter personal. Detalii despre prelucrarea datelor dvs. de către APT puteti gasi pe website-ul nostru.

    Cerinte

    1-3 years work experince in customer interaction
    Excellent time management
    Problems identification and strategic thinking
    Solution oriented
    Strong communication skills

    Bachelor degree or in course of obtaining
    Fluency in English and French

    Responsabilitati

    Manages customer/partner backlog to ensure that appropriate actions are taken to deliver orders within agreed SLA and according to business need
    Provide backlog analysis and summary report to customer and account team if and when required, in due time and with accurate information, as per the received requests.
    Manages all claims, exceptions and special requests in the area of Customer Operations, in due time and in alignment with agreed procedures/policies, as per the received requests.
    Ensures all orders are invoiced and closed in the systems, if not the case takes action to trigger the necessary invoice or provide the business justification to leave the billing open
    Provides consultancy and guidance to customer on order management cycle
    Delivers the requested tasks in due time