Office Assistant

Angajator: Personnel Outsourcing
Domeniu:
  • Secretariat - Administrativ
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 01.08.2021
    Scurta descriere a companiei

    Personnel Outsourcing, companie de recrutare si leasing de personal,  de 10 ani pe piata din Romania cu peste 500 de salariati temporari pusi la dispozitia clientilor nostrii cu doua branch-uri la nivel national ( Bucuresti / Brasov), o companie intr-o constanta dezvoltare in domeniul resurselor umane integrate.

    Cerinte

    - Experienta de minim 1 an pe un post similar
    - Abilitati excelente de comunicare
    - Cunoștințe avansate în MS Office
    - Cunoștințe limba engleză - nivel mediu
    - Capacitatea de a lua decizii
    - Planificare și organizare
    - Orientare spre rezultate
    - Abilitatea de a lucra echipă
    - Capacitatea de a prioritiza cerințele de suport ale colegilor din departamentul de vânzări.

    Responsabilitati

    - Pastrarea legaturii cu potențialii clienți și culegerea de feedback de la ei
    - Realizarea diverselor rapoarte periodice cu privire la vânzările efectuate
    - Gestionarea bazei de date a clienților
    - Cunoasterea portofoliul de produse și participarea la redactarea de texte pentru prezentări, flyere, site etc
    - Inregistrarea contractelor și păstrarea evidenței lor la zi
    - Urmărirea stadiului în care se află fiecare contract în vederea generării de rapoarte în acest sens
    - Păstrarea evidenței activității personalului de vânzări
    - Realizarea analizei de bază ale rentabilității activitații la nivelul departamentului de vânzări

    Alte informatii

    Personnel Outsourcing cauta pentru clientul sau, un mare producator de articole textile pentru hoteluri și restaurante, uniforme de lucru pentru industrie, comerț și întreprinderi, cât și furnizarea de articole textile pentru domeniul sanitar, un nou coleg(a), in cadrul departamentului de Vanzari