Asistent echipa de vanzari

Angajator: Personnel Outsourcing
Domeniu:
  • Secretariat - Administrativ
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 28.09.2021
    Scurta descriere a companiei

    Personnel Outsourcing, companie de recrutare si leasing de personal, de 10 ani pe piata din Romania cu doua branch-uri la nivel national ( Bucuresti / Brasov), suntem o companie intr-o constanta dezvoltare in domeniul resurselor umane integrate.

    Cerinte

    - Experienta de minim 1 an pe un post similar;
    - Abilitati excelente de comunicare;
    - Cunoștințe avansate în MS Office;
    - Cunoștințe limba engleză - nivel mediu;
    - Capacitatea de a lua decizii;
    - Planificare și organizare;
    - Orientare spre rezultate;
    - Abilitatea de a lucra echipă;
    - Capacitatea de a prioritiza cerințele de suport ale colegilor din departamentul de vânzări.

    Responsabilitati

    Sa pastrezi legatura cu potențialii clienți și să culegi feedback de la ei;
    Să realizezi diverse rapoarte periodice cu privire la vânzările efectuate;
    Să gestionezi baza de date a clienților;
    Să înveți portofoliul de produse și să participi la redactarea de texte pentru prezentări, flyere, site etc;
    Să realizezi traduceri din și în limba engleză;
    Să înregistrezi contractele și să păstrezi evidența lor la zi;
    Să urmărești stadiul în care se află fiecare contract în vederea generării de rapoarte în acest sens;
    Să păstrezi evidența activității personalului de vânzări;
    Să realizezi analize de bază ale rentabilității activitații la nivelul departamentului de vânzări