Specialist Salarizare

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile ManpowerGroup Romania active.


Vezi toate job-urile Specialist Salarizare active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Resurse Umane - Psihologie active pe Hipo.ro

Angajator: ManpowerGroup Romania
Domeniu:
  • Resurse Umane - Psihologie
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 11.07.2021
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    De peste 70 de ani, ManpowerGroup reprezinta puntea de legatura intre milioane de persoane si piata muncii, prin brandurile sale Manpower, Experis, ManpowerGroup Solutions si Right Management. Compania este prezenta pe piata din Romania din 2003, iar in acesti ani peste 400 de clienti si zeci de mii de candidati au avut incredere in noi pentru a le oferi flexibilitatea, agilitatea, talentele, competentele si oportunitatile de care au nevoie. Indiferent daca va aflati la inceput de drum, sau sunteti profesionisti experimentati, brandurile ManpowerGroup va pot oferi oportunitatile potrivite de a va dezvolta, a dobandi noi abilitati si competente, a fi expusi la proiecte pline de provocari si a creste profesional.

    Cerinte

    Manpower Romania isi mareste echipa si este in cautarea unui Specialist Salarizare si Admin Junior - Bucuresti.

    • Spirit de echipă, corectitudine, responsabilitate, atentie la detalii;
    • Capacitatea de a respecta termenele limită şi de a gestiona sarcini multiple;
    • Diplomatie, tenacitate si disponibilitate pentru a gasi solutii la nevoile clientilor;
    • Cunoştinţe bune de operare în Word, Excel, Outlook;
    • Experienţă minim 1 an într-un post similar;
    • Cunostinte de legislatia muncii si legislatia fiscala aferente procesului de salarizare;
    • Studii superioare finalizate.

    Responsabilitati

    Vei gestiona un portofoliu de clienţi şi te vei ocupa de activități precum:
    • Gestionarea bazei de date a salariatilor operand la timp si in mod corect toate datele;
    • Intocmirea documentelor de personal (contracte de munca, acte aditionale, decizii);
    • Colectarea si operarea tuturor informatiilor necesare in procesul de calcul salarial: verificare pontaj, inregistrarea elementelor de pontaj pe tipuri de absente, sporuri de noapte si de weekend, inregistrarea concediilor medicale, ore suplimentare, bonusuri, retineri, avantaje, tichete de masa;
    • Operarea popririlor, retinerilor, sanctiunilor, pensilor alimentare, pensilor facultative;
    • Menţinerea evidenţei concediilor de odihnă, fără plată, concedii medicale;
    • Completarea certificatelor medicale;
    • Eliberarea diferitelor tipuri de adeverinţe (banca, medic de familie, venit, etc.).



    Alte informatii

    Vei găsi la noi persoane cu experiență, care te vor ajuta să te dezvolți ca profesionist, și colegi prietenoși și deschiși, cărora le place să găsească împreună soluțiile cele mai bune.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    BUCURESTI,

    Hybrid

    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (23)