Inginer calitate- Timisoara

Angajator: Gi Group Romania
Domeniu:
  • Productie
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • Timisoara
  • Actualizat la: 19.06.2021
    Scurta descriere a companiei

    Gi Group este una dintre cele mai mari companii de resurse umane la nivel mondial, oferind servicii pentru dezvoltarea pieței forței de muncă. Grupul oferă servicii de muncă temporară și permanentă, recrutare și selecție, servicii de consultanță și training cât și alte servicii complementare.

    Cerinte

    · Minim 3 ani experienta in domeniu intr-o pozitie similara (automotive)
    · Studii Superioare Tehnice
    · Limba Engleza nivel avansat
    · Buna ințelegere a aspectelor de natura tehnica (desen tehnic, masuratori cu sublerul)
    · Abilitati dezvoltate de comunicare
    · Abilitați de comunicare excelente (scris si vorbit)
    · Atitudine pro-activa și orientare spre rezolvarea problemelor
    · Orientare spre nevoile clientului
    · Abilitați de coordonare și monitorizare a activitații
    · Cunostinte Core Tools (PFC, PFMEA, CP, MSA, SPC)
    · Cunostinte PSCR constituie avantaj
    · Abilitati de a lucra in conditii de stres
    · Cunostinte pachet Microsoft Office
    · Cunostinte avansate despre Core Tools

    Responsabilitati

    · Analizeaza si solutioneaza reclamatiile clientilor, stabileste, urmareste si evalueaza actiunile corective implementate
    · Colaboreaza cu clientul in vederea returnarii produselor neconforme si organizeaza sortarea la client
    · Asigura informatii managementului cu privire la statusul reclamatiilor de calitate primite de la client prin prezentarea situatiei lunare
    · Verifica / modifica si reviziuieste P-FMEA in urma reclamatiilor de la clienti si in urma modificarilor tehnice
    · Asigura calitatea reperelor produse prin coordonarea controlorilor de calitate
    · Responsabil sa coordoneze analiza reclamatiilor impreuna cu departamentul productie/ logistica in vederea rezolvarii cat mai rapide si eficiente a acestora (remediere, rebutare, activitati de sortare) pentru minimizarea pierderilor, atat intern cat si extern la client;
    · Administreaza si mentine comunicarea cu clientii, in vederea satisfacerii cerintelor acestora
    · Participa la auditurile de client, proces, certificare
    · Definește, implementeaza si monitorizeaza actiuni și proiecte de imbunatatire continua a indicatorilor de calitate
    · Elaboreaza și imbunatateste planurile de control, instructiuni de lucru si alte documente necesare in departamentul de calitate
    · Contribuie activ la imbunatatirea continua a performanțelor fabricii: identifica în mod constant oportunitati de imbunatațire a propriei activitați cat și a fabricii
    · Efectueaza gemba walk / audituri 5S / audituri stratificate și identifica neconformitati

    Astept cu interes CV-ul tau. Telefon: 0728 303784