Operator Call Center

Angajator: Personnel Outsourcing
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Tip job: full-time
    Nivel job: Student/Absolvent
    Orase:
  • Brasov
  • Actualizat la: 21.06.2021
    Scurta descriere a companiei

    Personnel Outsourcing, companie de recrutare si leasing de personal,  de 10 ani pe piata din Romania cu peste 500 de salariati temporari pusi la dispozitia clientilor nostrii cu doua branch-uri la nivel national ( Bucuresti / Brasov), o companie intr-o constanta dezvoltare in domeniul resurselor umane integrate.

    Cerinte

    Candidatul ideal:

    Esti in cautarea unui job care sa iti ofere ocazia sa comunici cat mai mult?
    Alatura-te echipei noastre!

    Ne place sa cream experiente unice pentru toti clientii nostri si sa venim in intampinarea lor cu tot suportul pe care il putem oferi. Prin urmare cautam persoane amabile, ambitioase si comunicative care sa se asigure ca fiecare interactiune cu clientul nostruse incheie cu zambetul pe buze.

    Cautam o persoana cu:
    - experienta de lucru de cel putin 6 luni in domeniul call-center reprezinta un avantaj substantial;
    - minim studii medii, chiar si student cu invatare la distanta
    -cunostinte operare PC (MS Office);
    - abilitati excelente de comunicare si ascultare activa;
    - spirit de echipa, initiativa si implicare in situatiile departamentului, chiar daca nu tin de jobul propriu-zis
    - abilitati excelente de rezolvare a situatiilor deosebite ale clientiilor care pot aparea
    - intotdeauna pune clientul pe primul loc in conunicare si rezolvare a situatiilor, in limitele trasate de managerul departamentului

    Descrierea jobului:
    Un job în Call-Center îți dezvoltă abilitățile de comunicare și te ajută să înțelegi asteptările și nevoile clienților.

    Responsabilitati

    Cu ce te vei ocupa?
    - preluarea apelurilor telefonice din partea clientilor (persoane fizice si juridice);
    - rezolvarea solicitarilor via email si sau redirectionarea lor catre alte departamente;
    - gestionarea prompta a solicitarilor (comenzi, sesizari) venite din partea clientilor;
    - identificarea celor mai eficiente solutii in vederea rezolvarii problemelor semnalate de clienti;
    - introducerea informatiilor primite de la clienti in aplicatia interna (se ofera training);
    -alte activitati/taskuri trasate de Managerul Departamentului Online.



    Alte informatii

    Oferim:
    - salariu motivant;
    - tichete de masa de 20 lei/zi lucratoare