Operator Call Center
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile Personnel Outsourcing active.Vezi toate job-urile Operator Call Center active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro |
Angajator: | Personnel Outsourcing |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | Student/Absolvent |
Orase: |
|
Actualizat la: | 30.07.2021 |
Remote work: | On-site |
Personnel Outsourcing, companie de recrutare si leasing de personal, de 10 ani pe piata din Romania cu doua branch-uri la nivel national ( Bucuresti / Brasov), suntem o companie intr-o constanta dezvoltare in domeniul resurselor umane integrate.
Cerinte
Candidatul ideal:
Esti in cautarea unui job care sa iti ofere ocazia sa comunici cat mai mult?
Alatura-te echipei noastre!
Ne place sa cream experiente unice pentru toti clientii nostri si sa venim in intampinarea lor cu tot suportul pe care il putem oferi. Prin urmare cautam persoane amabile, ambitioase si comunicative care sa se asigure ca fiecare interactiune cu clientul nostruse incheie cu zambetul pe buze.
Cautam o persoana cu:
- experienta de lucru de cel putin 6 luni in domeniul call-center reprezinta un avantaj substantial;
- minim studii medii, chiar si student cu invatare la distanta
-cunostinte operare PC (MS Office);
- abilitati excelente de comunicare si ascultare activa;
- spirit de echipa, initiativa si implicare in situatiile departamentului, chiar daca nu tin de jobul propriu-zis
- abilitati excelente de rezolvare a situatiilor deosebite ale clientiilor care pot aparea
- intotdeauna pune clientul pe primul loc in conunicare si rezolvare a situatiilor, in limitele trasate de managerul departamentului
Descrierea jobului:
Un job în Call-Center îți dezvoltă abilitățile de comunicare și te ajută să înțelegi asteptările și nevoile clienților.
Cu ce te vei ocupa?
- preluarea apelurilor telefonice din partea clientilor (persoane fizice si juridice);
- rezolvarea solicitarilor via email si sau redirectionarea lor catre alte departamente;
- gestionarea prompta a solicitarilor (comenzi, sesizari) venite din partea clientilor;
- identificarea celor mai eficiente solutii in vederea rezolvarii problemelor semnalate de clienti;
- introducerea informatiilor primite de la clienti in aplicatia interna (se ofera training);
-alte activitati/taskuri trasate de Managerul Departamentului Online.
Oferim:
- salariu motivant;
- tichete de masa de 20 lei/zi lucratoare
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Client Advisor with Medium English - Brasov Aplica fara CV | |
Client Advisor with Advanced English - Brasov Aplica fara CV | |
Account Manager with German full remote Aplica fara CV | |
Vezi job-uri similare (4) |
Raporteaza eroarea la