Customer Order Support with English

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile GiGroup Romania active.


Vezi toate job-urile Customer Order Support with English active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Angajator: GiGroup Romania
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 30.06.2021
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    We #changelives! Descoperă oportunități globale cu GI Group Holding, un pionier în servicii HR care valorizează și promovează evoluția carierei tale.

    Parte a unei echipe de peste 6700 de specialiști prezenți în 34 de țări, noi ne angajăm să dezvoltăm piața muncii prin soluții inovatoare și personalizate. Alege să lucrezi într-un mediu care apreciază valoarea personală și profesională.

    Construiește-ți cariera cu noi! Contactează-ne pentru a explora cum te putem ajuta.

    Cerinte

    Gi Group cauta Customer Order Support pentru o companie multinațională, ce ofera produse comerciale și de larg consum, servicii de inginerie și sisteme aerospațiale pentru o gamă largă de clienți, de la consumatori privați la mari corporații și guverne.


    Cerinte:

    - Studii medii absolvite;
    - Limba Engleza – nivel avansat;
    - Cunoasterea pachetului Microsoft Office;
    - Experienta in Customer Service/Order Management reprezinta avantaj.

    Responsabilitati

    - Gestionarea apelurilor primite sau a solicitarilor din partea clientilor/potentialilor clienti;
    - Oferirea de informatii generale despre produse si servicii;
    - Identificarea, investigarea si rezolvarea problemelor clientilor, utilizand SAP, inclusiv inregistrarea reclamatiilor si urmarirea acestora;
    - Reprezinta interfata dintre client si furnizorii de servicii logistice, pentru a asigura servicii de transport si livrare;
    - Mentine legatura cu furnizorii de servicii logistice pentru a asigura expedierea in cele mai bune conditii;
    - Inregistrarea comenzilor, a documentelor de transport, realizarea facturilor;
    - Realizarea documentelor necesare livrarii marfurilor catre clientul final;
    - Realizarea de rapoarte lunare;
    - Investigarea problemelor de facturare;
    - Emiterea notelor de credit si de debit;
    - Acorda suport administrativ (transmitere facturi, completare documente necesare pentru livrarea comenzilor);
    - Procesarea instrumentelor de plata, revizuirea si urmarirea documentelor aferente in sistemele bancare disponibile online;
    - Actualizeaza in sistem statusul livrarilor si motivele intarzierilor, dupa caz;
    - Asigura suport departamentelor de vanzari si marketing .

    Alte informatii

    Beneficii:

    • Pachet salarial atractiv;
    • Program de lucru: L-V, 9:00-17:30;
    • Mediu de lucru placut;
    • Posibilitati de dezvoltare profesionala.

    Pentru mai multe informatii, nu ezitati sa ne contactati la numarul de telefon 0730 019 018

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    3000 - 4200 RON NET / luna
    BUCURESTI,

    Aplica fara CV
    Hybrid

    BUCURESTI, Cluj Napoca,

    Vezi job-uri similare (227)