Customer Order Support with English
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile GiGroup Romania active.Vezi toate job-urile Customer Order Support with English active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro |
Angajator: | GiGroup Romania |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 1 - 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 30.06.2021 |
Remote work: | On-site |
We #changelives! Descoperă oportunități globale cu GI Group Holding, un pionier în servicii HR care valorizează și promovează evoluția carierei tale.
Parte a unei echipe de peste 6700 de specialiști prezenți în 34 de țări, noi ne angajăm să dezvoltăm piața muncii prin soluții inovatoare și personalizate. Alege să lucrezi într-un mediu care apreciază valoarea personală și profesională.
Construiește-ți cariera cu noi! Contactează-ne pentru a explora cum te putem ajuta.
Gi Group cauta Customer Order Support pentru o companie multinațională, ce ofera produse comerciale și de larg consum, servicii de inginerie și sisteme aerospațiale pentru o gamă largă de clienți, de la consumatori privați la mari corporații și guverne.
Cerinte:
- Studii medii absolvite;
- Limba Engleza – nivel avansat;
- Cunoasterea pachetului Microsoft Office;
- Experienta in Customer Service/Order Management reprezinta avantaj.
- Gestionarea apelurilor primite sau a solicitarilor din partea clientilor/potentialilor clienti;
- Oferirea de informatii generale despre produse si servicii;
- Identificarea, investigarea si rezolvarea problemelor clientilor, utilizand SAP, inclusiv inregistrarea reclamatiilor si urmarirea acestora;
- Reprezinta interfata dintre client si furnizorii de servicii logistice, pentru a asigura servicii de transport si livrare;
- Mentine legatura cu furnizorii de servicii logistice pentru a asigura expedierea in cele mai bune conditii;
- Inregistrarea comenzilor, a documentelor de transport, realizarea facturilor;
- Realizarea documentelor necesare livrarii marfurilor catre clientul final;
- Realizarea de rapoarte lunare;
- Investigarea problemelor de facturare;
- Emiterea notelor de credit si de debit;
- Acorda suport administrativ (transmitere facturi, completare documente necesare pentru livrarea comenzilor);
- Procesarea instrumentelor de plata, revizuirea si urmarirea documentelor aferente in sistemele bancare disponibile online;
- Actualizeaza in sistem statusul livrarilor si motivele intarzierilor, dupa caz;
- Asigura suport departamentelor de vanzari si marketing .
Beneficii:
• Pachet salarial atractiv;
• Program de lucru: L-V, 9:00-17:30;
• Mediu de lucru placut;
• Posibilitati de dezvoltare profesionala.
Pentru mai multe informatii, nu ezitati sa ne contactati la numarul de telefon 0730 019 018
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Game Presenter with English 3000 - 4200 RON NET / luna | |
Customer Support with English - Back Office Aplica fara CV | |
Customer Support Internship BUCURESTI, Cluj Napoca, | |
Vezi job-uri similare (227) |
Raporteaza eroarea la