Customer Order Support with English

Angajator: Gi Group Romania
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 21.06.2021
    Scurta descriere a companiei

    Gi Group este una dintre cele mai mari companii de resurse umane la nivel mondial, oferind servicii pentru dezvoltarea pieței forței de muncă. Grupul oferă servicii de muncă temporară și permanentă, recrutare și selecție, servicii de consultanță și training cât și alte servicii complementare.

    Cerinte

    Gi Group cauta Customer Order Support pentru o companie multinațională, ce ofera produse comerciale și de larg consum, servicii de inginerie și sisteme aerospațiale pentru o gamă largă de clienți, de la consumatori privați la mari corporații și guverne.


    Cerinte:

    - Studii medii absolvite;
    - Limba Engleza – nivel avansat;
    - Cunoasterea pachetului Microsoft Office;
    - Experienta in Customer Service/Order Management reprezinta avantaj.

    Responsabilitati

    - Gestionarea apelurilor primite sau a solicitarilor din partea clientilor/potentialilor clienti;
    - Oferirea de informatii generale despre produse si servicii;
    - Identificarea, investigarea si rezolvarea problemelor clientilor, utilizand SAP, inclusiv inregistrarea reclamatiilor si urmarirea acestora;
    - Reprezinta interfata dintre client si furnizorii de servicii logistice, pentru a asigura servicii de transport si livrare;
    - Mentine legatura cu furnizorii de servicii logistice pentru a asigura expedierea in cele mai bune conditii;
    - Inregistrarea comenzilor, a documentelor de transport, realizarea facturilor;
    - Realizarea documentelor necesare livrarii marfurilor catre clientul final;
    - Realizarea de rapoarte lunare;
    - Investigarea problemelor de facturare;
    - Emiterea notelor de credit si de debit;
    - Acorda suport administrativ (transmitere facturi, completare documente necesare pentru livrarea comenzilor);
    - Procesarea instrumentelor de plata, revizuirea si urmarirea documentelor aferente in sistemele bancare disponibile online;
    - Actualizeaza in sistem statusul livrarilor si motivele intarzierilor, dupa caz;
    - Asigura suport departamentelor de vanzari si marketing .

    Alte informatii

    Beneficii:

    • Pachet salarial atractiv;
    • Program de lucru: L-V, 9:00-17:30;
    • Mediu de lucru placut;
    • Posibilitati de dezvoltare profesionala.

    Pentru mai multe informatii, nu ezitati sa ne contactati la numarul de telefon 0730 019 018