Customer Order Support with Italian and English

Angajator: Gi Group Romania
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 14.06.2021
    Scurta descriere a companiei

    Gi Group este una dintre cele mai mari companii de resurse umane la nivel mondial, oferind servicii pentru dezvoltarea pieței forței de muncă. Grupul oferă servicii de muncă temporară și permanentă, recrutare și selecție, servicii de consultanță și training cât și alte servicii complementare.

    Cerinte

    Gi Group cauta Customer Order Support pentru o companie multinațională, ce ofera produse comerciale și de larg consum, servicii de inginerie și sisteme aerospațiale pentru o gamă largă de clienți, de la consumatori privați la mari corporații și guverne.


    Candidatul ideal:

    • Experienta relevanta in domeniul Customer Support/Order Management;
    • Cunostinte SAP;
    • Limba Italiana – nivel avansat;
    • Limba Engleza – nivel mediu;
    • Cunoasterea unei alte limbi straine prezinta avantaj (Spaniola, Germana, Franceza).

    Responsabilitati

    • Gestionarea apelurilor primite sau a solicitărilor din partea potențialilor clienți;
    • Identificarea, investigarea si rezolvarea problemelor clientilor, utilizând SAP, inclusiv înregistrarea reclamațiilor și urmarirea acestora;
    • Reprezinta interfata dintre client si furnizorii de servicii logistice, pentru a asigura transport si livrare către clienți conform conditiilor contractuale;
    • În cazul clienților noi, mentine stransa legatura cu furnizorii de servicii logistice pentru a asigura expedierea in cele mai bune conditii – stabilirea firmei de transport, a conditiilor Incoterms, ruta / leadtime etc;
    • Inregistrarea comenzilor, a documentelor de transport, realizarea facturilor;
    • Realizarea documentelor necesare livrarii marfurilor catre clientul final;
    • Realizarea de rapoarte lunare (OTTR si alte rapoarte cerute de manager);
    • Set-up de noi clienți în SAP și actualizarea datelor clientilor existenti;
    • Emiterea notelor de credit și de debit;
    • Acorda suport administrativ (transmitere facturi, completare documente necesare pentru livrarea comenzilor in conformitate cu comanda clientilor;
    • Actualizeaza in sistem statusul livrarilor si motivele intarzierilor, dupa caz.

    Alte informatii

    Beneficii:

    • Pachet salarial atractiv;
    • Program de lucru: L-V, 9:00-17:30;
    • Mediu de lucru placut;
    • Posibilitati de dezvoltare profesionala.

    Pentru mai multe informatii, nu ezitati sa ne contactati la numarul de telefon 0730 019 018