Specialist Achizitii Publice

Angajator: ManpowerGroup Romania
Domeniu:
  • Constructii
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 21.06.2021
    Scurta descriere a companiei

    De peste 70 de ani, ManpowerGroup reprezinta puntea de legatura intre milioane de persoane si piata muncii, prin brandurile sale Manpower, Experis, ManpowerGroup Solutions si Right Management. Compania este prezenta pe piata din Romania din 2003, iar in acesti ani peste 400 de clienti si zeci de mii de candidati au avut incredere in noi pentru a le oferi flexibilitatea, agilitatea, talentele, competentele si oportunitatile de care au nevoie. Indiferent daca va aflati la inceput de drum, sau sunteti profesionisti experimentati, brandurile ManpowerGroup va pot oferi oportunitatile potrivite de a va dezvolta, a dobandi noi abilitati si competente, a fi expusi la proiecte pline de provocari si a creste profesional.

    Cerinte

    Manpower recruteaza Specialist Achizitii Publice pentru un important jucator in piata constructiilor industriale din Romania.

    Cerinte:
    - Cunoștințe de utilizare a Sistemului Informatic Colaborativ pentru mediu performant de desfășurare al Achizițiilor Publice (SEAP);
    - Cunoștințe despre legislația referitoare la achizițiile publice și normele de aplicare în vigoare;
    - Studii superioare: juridice, economice, administrative, constructii;
    - Deținerea certificării de expert achiziții publice - reprezintă un avantaj;
    - Experienta minim 3 ani in domeniul achizitiilor publice – de preferat in constructii;
    - Abilitati de utilizare MS Office (Word, Excel, Power Point).

    Responsabilitati

    Responsabilitati:
    - Identifica anunturile publicate pe website-urile oficiale (ex: SEAP) privitoare la contractele de achizitii publice specifice firmei;
    - Procura documentatia de atribuire de la autoritatile contractante;
    - Analizeaza si clarifica conditiile de participare la procedura de achizitie;
    - Intocmeste documentatia ceruta prin caietul de sarcini, fisa de date, etc;
    - Completeaza formularele aferente licitatiei, redacteaza oferta;
    - Intocmeste si verifica dosarul administrativ al licitatiei publice;
    - Elaboreaza raspunsuri la solicitarile de clarificari emise de autoritatile contractante;
    - Organizeaza si arhiveaza documentele aferente activitatii desfasurate.

    Alte informatii

    Beneficii:
    - Pachet salarial motivant