Consultant implementare software junior

Angajator: Bit Soft
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • IT Software
  • Turism
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 19.06.2021
    Scurta descriere a companiei

    Bit Soft e o poveste de succes 100% românească, lider de piață, cu aspirații mari și în afara granițelor, fiind prezentă și în Ungaria.
    Suntem o echipă creativă, formată din profesioniști în livrarea de soluții adaptate nevoilor clienților noștri, fie că vorbim despre softuri de gestiune hotelieră și restaurant, de sisteme POS, sisteme takeaway și delivery, aplicații mobile sau kioskuri pentru comandă.
    Mereu aproape de client prin consultanță gratuită și asistență dedicată 24/7.
    Acum 27 de ani am pornit la drum din pasiune pentru industria ospitalității. În misiunea noastră de a digitaliza HoReCa s-au alăturat 1100+ restaurante și 570+ hoteluri.
    Printre clientii nostri se numara KFC, Pizza Hut, City Grill, Starbucks, Radisson, JW Marriott, Ramada.

    Cerinte

    Disponibilitatea pentru deplasari (50% din timp);
    Aptitudini foarte bune de relationare cu clientii si echipa;
    Initiativa, orientare proactiva fata de clienti;
    Limba engleza cel putin nivel mediu scris, citit, vorbit
    Capacitate buna de planificare si organizare
    Abilitatea de a rezolva probleme, de a cauta solutii
    Abilitati tehnice
    Orientare catre client
    Gandire structurata
    Pasiune pentru a invata
    Permis de conducere cat B

    Responsabilitati

    Implementare si consultanta pentru softurile Bit Soft de hotel si/sau restaurant
    Configurarea solutiilor software pentru hotel/restaurant si scolarizarea echipelor care le vor folosi; se fac deplasari la client, in tara
    Tine traininguri de utilizare a softurilor noastre catre utilizatorii finali ( receptioneri, manageri de receptie, ospatari, sefi de sala, manager operatiuni, contabil sef, gestionari, manageri, etc)
    Deplasari in tara, la clienti, pe durata proiectelor

    Alte informatii

    Candidatul ideal:
    Experienta in domeniul ospitalitatii – receptie, back office, ospatar, sef de sala, agent rezervari / Cunostinte minime despre business-ul hotelier/ de restaurant
    Aptitudini de trainer – comunicare coerenta si convingatoare, abilitatea de a transfera know how-ul si de a se adapta la audienta
    Experienta de lucru anterioara cu solutii tip ERP (implementare, suport, etc)

    Beneficii:
    Apartenenta la o echipa de top, intr-o companie lider de piata in Romania
    Bonuri de masa
    Abonament clinica medicala privata
    Masina de serviciu pentru deplasari
    Decontarea transportului in comun
    Bookster- pentru dezvoltarea ta personala si profesionala
    Plan de dezvoltare profesionala