Analist servicii clienti
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile Frigoglass active.Vezi toate job-urile Analist servicii clienti active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Banci active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Vanzari active pe Hipo.ro |
Angajator: | Frigoglass |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 1 - 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 10.11.2022 |
Remote work: | On-site |
Frigoglass is a strategic partner to beverage brands throughout the world. We are the global leader in the Ice Cold Merchandisers (ICM) market and the principal supplier of glass packaging in the high growth markets of West Africa. Frigoglass has long-standing relationships with blue chip customers in the soft drinks and beverage industries. Our bespoke Ice Cold Merchandisers (beverage coolers) enhance our customers’ beverage branding and trigger immediate beverage consumption. At the same time, our leading innovations in the field of green refrigeration enable our customers to meet their ambitious sustainability and carbon emissions reduction targets.
Calificari si experienta necesara:
Studii superioare tehnice, economice, etc;
Minim 2 ani experienta intr-o pozitie similara;
Excelente abilitati de planificare si organizare;
Bune abilitati de comunicare si lucru in echipa;
Nivel avansat de operare in Microsoft Excel;
Limba engleza – nivel avansat;
Rolul principal:
Efectueaza procesarea zilnica a comenzilor de vitrine a clientilor pentru regiunea de vanzari acoperita. Furnizeaza informatii clientilor cu privire la statusul comenzilor si al livrarilor.
Responsabilitati:
Aplica in activitatea zilnica procedurile de administrare a vanzarilor.
Efectueaza procesarea comenzilor si facturilor, a rapoartelor si statisticilor (interne si externe), controleaza politica de preturi si monitorizeaza statusul comenzilor de vanzari (comanda, livrare, acuratete, etc).
Colaboreaza periodic cu echipa de vanzari pentru elaborarea estimarilor catre fabrici.
Urmareste statusul finalizarii comenzilor si a timpului de productie, livrarile si eventualele probleme ce pot aparea.
Asigura scaderea perioadei de depozitare a produselor in spatiile fabricilor producatoare, contribuind in acest fel la optimizarea capitalului de lucru.
Colaboreaza cu departamentul de service cu scopul de a furniza clientilor servicii optime post-vanzare.
Informeaza prompt clientii referitor la eventualele probleme legate de facturare, pentru a asigura plata la timp a facturilor.
Verifica disponibilitatea informatiilor despre: produse, listele de preturi, cataloage, etc.
Asigura coordonarea eficienta a partilor implicate in procesul de vanzare cu scopul de a finaliza facturarea si planificarea livrarilor in conformitate cu planurile companiei si nevoile clientilor.
Efectueaza activitatile de planificare a cererilor pentru clientii desemnati (in IBP – previziunile de vanzari, reconcilierea zilnica, saptamanala si lunara, crearea si intretinerea datelor de baze, in ERP, MDM, HFM și IBP, urmarirea ciclurilor de cerere si aprovizionare);
Intocmeste impreuna cu echipa de vanzari contractele de vanzare si urmareste ca acestea sa fie semnate si trimise catre client.
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Analist servicii clienti (Perioada determinata) Aplica fara CV | |
Manager Relatii cu Clientii Large Corporate - Timisoara Timisoara, Lugoj, | |
Vanzator Timisoara 3 Budai Deleanu (f/m) Timisoara, | |
Vezi job-uri similare (24) |
Raporteaza eroarea la