Treasury Officer

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Sameday Courier active.


Vezi toate job-urile Treasury Officer active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Contabilitate Finante active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Transporturi active pe Hipo.ro

Angajator: Sameday Courier
Domeniu:
  • Contabilitate Finante
  • Transporturi
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 01.06.2021
    Scurta descriere a companiei

    We entered the deliveries field in 2007, and now we are one of the main players on the Romanian market. By massively investing in technology, we have become one of the most trusted companies with the highest accelerated growth.

    Our entrepreneurial view and culture are strongly tied to innovation, to the desire to evolve and develop. That is why we provide our young, determined team a pleasant and dynamic work environment, as well as all the required support so that each of us and all together can enjoy a harmonious growth and become better every day.

    Cerinte

    Ce ar trebui să ai?
    • Background in efectuarea rapoartelor de plati si de introducere in banca;
    • Aptitudini concrete de lucru in ERP-ul intern (SAP);
    • Disponibilitate si implicare in tot ceea ce presupune imbunatatirea fluxului de lucru si a procedurilor interne;
    • Experienta in ceea ce presupune evidenta si centralizarea furnizorilor;
    • Calificare/Studii in domeniul economic (financiar, contabilitate) - reprezinta avantaj;
    • Cunostinte aferente domeniului (instrumente de plata, dobanzi, credite, operatiuni de schimb valutar);
    • Capacitatea de a-ti organiza activitatea in functie de prioritati;
    • Abilitatea de a centraliza, structura si analiza informatii diverse in functie de contextul dat;
    • Capacitatate de lucru individual si in echipa.

    Responsabilitati

    Ce ar trebui sa faci?
    • Sa efectuezi raporturi de plati si de introducere in banca;
    • Sa verifici si sa menti baza de date a furnizorilor companiei si sa actualizezi proceduri de lucru in zona de trezorerie;
    • Sa creezi identitati furnizorilor in ERP-ul intern (SAP);
    • Sa monitorizezi respectarea procedurilor si sa mentii relatia cu bancile partenere;
    • Sa gestionezi discutii pentru finantari;
    • Sa raportezi managerului direct;
    • Sa propui imbunatatirea fluxului de lucru, in functie de context;
    • Sa interactionezi constant cu departamentele diviziei financiare si nu numai;

    Cu ce vine jobul la pachet?
    • Un pachet salarial motivant pe bune;
    • Traininguri de specialitate;
    • Abonament pentru servicii medicale.