Onboarding Project Manager

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile APT Resources Services SRL active.


Vezi toate job-urile Onboarding Project Manager active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Achizitii - Logistica - Aprovizionare active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Altele active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Angajator: APT Resources Services SRL
Domeniu:
  • Achizitii - Logistica - Aprovizionare
  • Altele
  • Customer support - Client service
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 09.06.2021
    Scurta descriere a companiei

    APT RESOURCES & SERVICES SRL

    Cu o prezență de peste 25 de ani pe piața românească de resurse umane, grupul de firme APT este prezent în avangarda primilor cinci furnizori de servicii complexe de HR din România.

    Ca o confirmare a performantei noastre in domeniul resurselor umane, din vara 2017 am devenit parte a grupului PROHUMAN, unul dintre cei mai mari jucatori de pe piata de resurse umane din zona Balcanilor. 

    Strategia Grupului APT se concentrează pe dezvoltarea proactivă a pieței muncii, pentru care identifică, pregătește și oferă specialiști competenți, absolvenți sau studenți cu potențial. Noi aducem omul potrivit la locul potrivit. Cu un palmares de peste 15.000 de angajări, acoperim cele mai căutate domenii, cu focus pe BPO, finanțe-bănci, IT&C, inginerie, retail, auto-motive.



    Adresa: str. Clucerului 82B2, sector 1 Bucuresti, telefon: +40 21 222 13 03.

    Autorizație de muncă temporară: seria B nr.0000012/11.11.2015 înregistrată în Registrul Național de Evidență a Agenților de Muncă Temporară la poziția 7.

    Autorizație de prelucrare date cu caracter personal :18638.

    APT se angajează să vă protejeze datelele dumneavoastră cu caracter personal. Detalii despre prelucrarea datelor dvs. de către APT puteti gasi pe website-ul nostru.

    Cerinte

    The Markets Supply Chain Center of Expertise organization is seeking a Project Manager to lead projects associated with the effort to enhance electronic connectivity with our customers. The role of the Project Manager is central in ensuring success of electronic connectivity efforts as they organize, efficiently track and communicate status for the overall project.

    First level university degree or equivalent experience; advanced university degree preferred;
    Experience in leading projects or customer interaction;
    Expert knowledge and skills with business applications (e.g., Excel);
    Usually 3-5 years of experience in a business-related function, preferably supply chain, sales/customer operations, finance

    Responsabilitati

    Acts as a project manager for complex medium to large e-invoicing onboarding projects;
    Understands and documents customer business requirements;
    Understands the internal available capabilities, solutions and compliance requirements and offers solutions aligned to customer needs;
    Plans, drives customer and partner discussions, deliver results on the agreed milestones;
    Coordinates testing of the solutions on the relevant business scenarios and geographies, interprets results and provides expert direction and guidance to address gaps;
    Monitors production post implementation, swiftly addressing gaps to minimize the company financial exposure;
    Provides consultancy and guidance to the customer and account team on e-invoicing processes and policies;
    Sets realistic timelines for the deliverables.