Asistent Helpdesk Senior

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile ENGIE active.


Vezi toate job-urile Asistent Helpdesk Senior active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in IT Hardware active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in IT Software active pe Hipo.ro

Angajator: ENGIE
Domeniu:
  • IT Hardware
  • IT Software
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 09.06.2021
    Scurta descriere a companiei

    Suntem comunitatea Creatorilor de energie a ENGIE Romania, filiala locală a Grupului ENGIE, unul dintre principalii actori globali din domeniul energetic. La ENGIE, oferim clienților noștri gaze naturale, energie electrică și servicii tehnice. Pe lângă aceste activități tradiționale, lucrăm la dezvoltarea de servicii noi și produse prietenoase cu mediul înconjurător. Îi ajutăm pe clienții noștri să producă energie, prin cogenerare sau instalare de panouri fotovoltaice, dar și să aleagă soluții de mobilitate verde – prin instalarea de stații de încărcare pentru mașini electrice sau alimentarea flotelor cu gaz natural comprimat.

    Cerinte

    - Cunostinte de instalare sisteme de operare Win 7, si Win 10
    - Cunostinte Microsoft Word, Microsoft Excel, Microsoft Outlook;
    - Cunostinte de configurare telefonie mobila
    - Capacitate de planificare si analiza
    - Initiativa si implicare.

    Responsabilitati

    - Asigura asistenta tehnica de nivel 1 clientilor
    - Asigura interfata intre client si furnizorul de servicii final, colaborand cu echipa interna de suport pentru identificarea solutiei optime
    - Efectueaza activitati de administrare,intretinere si inlocuire a posturilor de lucru si echipamentelor mobile
    - Asigura relocarea/ conectarea echipamentelor (statii de lucru, laptop-uri, imprimante etc) la reteaua LAN
    - Participa la procesul de inventariere anual pentru echipamentele IT utilizate in companie.
    - Asigura securitatea si integritatea datelor pentru aria sa de responsabilitate.