Commodity/Technology buyer
Angajator: | CER Cleaning Equipment |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 1 - 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 22.03.2023 |
Job remote: | On-site |
CER CLEANIG EQUIPMENT, filiala de producție a grupului Kärcher, din Curtea de Argeș. Fabrica CER Cleaning Equipment înființață înca din anul 2006, la Curtea de Argeș.
Cerinte
- Studii superioare tehnice sau economice;
- Experiență într-o poziție similară de minim 3 ani constituie un avantaj;
- Limba Engleză – nivel avansat;
- MS Office, SAP, SLC;
- Capacitate de a lucra în echipă;
- Bune abilități de prioritizare, planificare și comunicare;
- Abilități de coordonare;
- Spirit analitic eficient, spirit practic, sociabilitate, tact, amabilitate.
- Responsabil pentru gestionarea perimetrului de responsabilitate și a furnizorilor asociați din punct de vedere Sourcing, asigurându-se că sunt respectate etapele și modul de lucru în fiecare demers specific, în vederea asigurării targeturilor de cost, calitate, termene și timp de livrare;
- Utilizearea documentelor și demersurilor specifice departamentului Sourcing, în vederea analizei și comparării ofertelor după RFQ-uri, cu abordare TCO (Costul total al achiziției);
- Monitorizarea derulării contractelor încheiate pe durata de valabilitate - respectarea contractului, evoluție cifra de afaceri, implementare modificări de orice natură, oportunități de îmbunătățire etc;
- Urmărirea activ planingul noilor componente până la implementarea în producție și intervine la furnizori în caz de blocaje;
- Responsabil pentru relația cu furnizorii privind securizarea aprovizionării materialelor necesare în viață serie sau pentru noile proiecte, implementarea modificărilor tehnice, propunerile de inovații tehnologice și implementarea acestora;
- Colaborează cu echipa de Sourcing, celelalte sectoare din CER Cleaning Equipment și echipa de proiect de la sediul central;
- Colaborează cu funcțiunile project buyer și mold specialist ale departamentului Sourcing pentru respectarea etapelor din planningul proiectelor;
- Întocmirea rapoartelor și sinteze utilizând sistemele informatice privind perimetrul sau de responsabilitate, transmite periodic avansarea subiectelor sale și respectarea termenelor de execuție;
- Participă la întâlnirile comune cu producția, logistica și clientul final, după caz;
- Pregătește și prezintă acțiuni și date actualizate la pregătirea APN (negocieri anuale de prețuri cu furnizorii), vizibilitate privind noile proiecte, planingul și impactul acestora; contribuie cu idei și informații la realizarea de acțiuni de reducere costuri.
Raporteaza eroarea la