Specialist Procese & Proceduri

Angajator: Regina Maria
Domeniu:
  • IT Software
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 11.05.2021
    Scurta descriere a companiei

    Rețeaua de sănătate REGINA MARIA și-a câștigat poziția de lider pe piața medicală românească datorită calității serviciilor oferite și grijii permanente, manifestate atât în interiorul companiei, față de angajați, cât și în exterior, față de pacienți și parteneri.
    Dorim sa avem alaturi de noi colegi care sa demonstreze si sa promoveze valorile REGINA MARIA prin:

    - asumarea raspunderii pentru actiunile lor;
    - cultivarea calitatii si oferirea de solutii eficiente, diferite, inedite, rapide si simple;
    - comunicare deschisa si incurajarea dezvoltarii unei relatii de incredere intre ei si colegi;
    - sustinerea si implicarea in atingerea obiectivelor de echipa;
    - acordarea si acceptarea cu deschidere a feedbackului constructiv.

    Cerinte

    Competențe specifice:
    Capacitate de analiza si sinteza
    Bune abilități de comunicare și exprimare atât verbală, cât și în scris
    Buna organizare și planificare a activității
    Proactivitate
    Foarte bune abilitati de Comunicare
    Abilitati de persuasiune
    Foarte bune cunostinte ale aplicatiilor MS Office

    Certificări/ Competențe tehnice:
    Utilizare excelenta a programelor din suita: MS Office: Word, Excel, PowerPoint obligatoriu
    Utilizare programe modelare procese (ex: MS Visio/ Adonis/ Aris) constituie un avantaj
    Certificare Lean Six Sigma constituie un avantaj

    Responsabilitati

    Cum poti contribui la misiunea departamentului?
    Elaborand eficient, corect și la timp hărțile de proces și procedurile aferente proceselor din companie, vei contribui la realizarea unor experiențe memorabile pozitive pentru pacienti si pentru clientii interni si externi.
    Daca ar fi sa sintetizam informatia despre rol, atunci trebuie sa stii ca in linii mari, vei fi avea doua arii de expertiza:
    Identificarea si documentarea proceselor la nivel de companie
    Crearea procedurilor la nivel de companie.

    Daca ai nevoie de informatii suplimentare pentru “documentarea rolului”, atunci trebuie sa stii ca te vei ocupa de:
    Identificarea si documentarea proceselor la nivel de companie, prin crearea de hărți de proces.
    Elaborarea de proceduri noi pe baza detaliilor primite de la ownerii proceselor și a managerului de procese.
    Actualizarea procedurilor existente.
    Oferirea suportului necesar în vederea revizuirii procedurilor existente.
    Actualizarea hărților de proces existente, de fiecare dată când apar schimbări organizaționale sau modificări ale rolurilor și responsabilităților.
    Întocmirea și actualizarea rapoartelor conform ariei de activitate și orice alte rapoarte solicitate de managerul direct.
    Transmiterea informatiilor necesare correct si la timp către managerul direct în vederea generării de rapoarte.
    Actualizarea corecta si in timp a bazelor de date specifice ariei de activitate.
    Furnizarea informațiilor cerute de către auditorul intern/ extern, aferente propriei arii de activitate.