IKA Customer Service Representative

Angajator: Lactalis Group
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 11.05.2021
    Scurta descriere a companiei

    Grupul Lactalis ocupa primul loc în lume în industria lactatelor, fiind cel mai mare producător de lactate și de brânzeturi din Europa și având cea mai mare colectare de lapte din această regiune. Experiența sa de peste 80 de ani este susținută de un profesionalism dovedit prin portofoliul larg de produse, adaptate la așteptările consumatorilor din întreaga lume. Grupul are peste 80,000 de angajați și deține mai mult de 230 de fabrici în 43 de țări. Având sediul central în Laval, vestul Franței, compania a avut în 2015 vânzări de 17 miliarde de dolari.

    În România, Grupul Lactalis este liderul pieței lactatelor din România. Operam în România prin 4 organizații: Albalact, Dorna Lactate, Parmalat România și Covalact, implicate în prezent într-un proces de integrare la nivel de țară. Avem peste 2500 de angajați care lucrează în toată țara pentru un portofoliu impresionant de mărci cunoscute în 7 fabrici și o structură de depozitare și distribuție dezvoltată în toată țara.

    Cerinte

    - Experienta de lucru similara - minimum 1 an;
    - Abilitati de comunicare, atitudine pozitiva, fire comunicativa si proactiva;
    - Spirit de echipa;
    - Capacitate de analiza si sinteza, atentie la detalii;
    - Orientare spre rezultate si rezolvare de probleme;
    - Minimum absolvent de liceu, preferabil absolvent studii superioare;
    - Microsoft Office (Excel, Word), Email/Outlook la nivel avansat;
    - SAP, reprezinta avantaj;
    - Limba engleza – nivel mediu

    Responsabilitati

    - Gestioneaza procesele de suport clienti IKA, conform regulilor interne definite la nivel de client IKA;
    - Asigura managementul fluxurilor informationale in relatia cu clientii;
    - Urmareste respectarea conditiilor contractuale din contractele cadru pe aria operationala pentru clientii alocati;
    - Primeste si solutioneaza reclamatiile logistice operationale;
    - Impreuna cu departamentul de vanzari monitorizeaza si propune solutii de crestere a disponibilitatii produselor la raft;
    - Intocmeste periodic rapoarte necesare in relatia cu clientii alocati, intern si extern;
    - Gestioneaza procesul de reclamatii de calitate in relatia cu clientii IKA;
    - Agreaza cu clientii, departamentul vanzari, departamentul transporturi si departamentul depozite graficul de livrari detaliat la nivel de punct de livrare, zi de comanda respectiv zi de livrare