IKA Customer Service Representative
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile Lactalis Group active.Vezi toate job-urile IKA Customer Service Representative active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Vanzari active pe Hipo.ro |
Angajator: | Lactalis Group |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 0 - 1 an experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 04.06.2021 |
Remote work: | On-site |
Grupul Lactalis este liderul pieței de produse lactate din România. Ne derulam operațiunile prin intermediul unui numar de 8 companii renumite pe piata românească: Albalact, Covalact, Lactate Harghita, Dorna Lactate, Raraul, Lactalis Romania, Lactalis Logistic și Parmalat, administrate prin intermediul unei structuri de conducere consolidată la nivel național. Avem un portofoliu impresionant de mărci și produse locale și internationale, recunoscute, indragite și intrate în obiceiurile de consum din ultimii 50 de ani ale consumatorilor români. În prezent avem un numar de 2200 de angajați, care lucrează în 5 fabrici moderne locate in Alba, Harghita, Covasna, Suceava si Ilfov, precum și în structurile de colectare de lapte, vânzări, depozitare și distribuție, cu acoperire în întreaga țară .
Cerinte
- Experienta de lucru similara - minimum 1 an;
- Abilitati de comunicare, atitudine pozitiva, fire comunicativa si proactiva;
- Spirit de echipa;
- Capacitate de analiza si sinteza, atentie la detalii;
- Orientare spre rezultate si rezolvare de probleme;
- Minimum absolvent de liceu, preferabil absolvent studii superioare;
- Microsoft Office (Excel, Word), Email/Outlook la nivel avansat;
- SAP, reprezinta avantaj;
- Limba engleza – nivel mediu
- Gestioneaza procesele de suport clienti IKA, conform regulilor interne definite la nivel de client IKA;
- Asigura managementul fluxurilor informationale in relatia cu clientii;
- Urmareste respectarea conditiilor contractuale din contractele cadru pe aria operationala pentru clientii alocati;
- Primeste si solutioneaza reclamatiile logistice operationale;
- Impreuna cu departamentul de vanzari monitorizeaza si propune solutii de crestere a disponibilitatii produselor la raft;
- Intocmeste periodic rapoarte necesare in relatia cu clientii alocati, intern si extern;
- Gestioneaza procesul de reclamatii de calitate in relatia cu clientii IKA;
- Agreaza cu clientii, departamentul vanzari, departamentul transporturi si departamentul depozite graficul de livrari detaliat la nivel de punct de livrare, zi de comanda respectiv zi de livrare
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Key Account Representative Aplica fara CV | |
Customer Service Representative, Spanish Speaker (f/m/x) Aplica fara CV | |
Customer Service Representative, French Speaker (f/m/x) Aplica fara CV | |
Vezi job-uri similare (299) |
Raporteaza eroarea la