Talent & Training Specialist - Timisoara
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile GiGroup Romania active.Vezi toate job-urile Talent & Training Specialist - Timisoara active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Resurse Umane - Psihologie active pe Hipo.ro |
Angajator: | GiGroup Romania |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | peste 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 14.07.2021 |
Remote work: | On-site |
We #changelives! Descoperă oportunități globale cu GI Group Holding, un pionier în servicii HR care valorizează și promovează evoluția carierei tale.
Parte a unei echipe de peste 6700 de specialiști prezenți în 34 de țări, noi ne angajăm să dezvoltăm piața muncii prin soluții inovatoare și personalizate. Alege să lucrezi într-un mediu care apreciază valoarea personală și profesională.
Construiește-ți cariera cu noi! Contactează-ne pentru a explora cum te putem ajuta.
Competente Profesionale:
Studii superioare absolvite cu diplomă de licenţă;
Specializări în domeniul resurselor umane;
5 ani experienta in domeniul resurselor umane
Cunoștințe/experiență în utilizarea instrumentului de evaluare Feedback 360;
Cunoştinţe de limba engleză la nivel avansat;
Cunoştinţe solide de utilizare a programelor din pachetul Microsoft Office (Word, Excel, PowerPoint).
Competente comportamentale:
Foarte bune abilități de comunicare scrisă și orală;
Abilități de ascultare activă și consiliere;
Atenție sporită la detalii și rigurozitate;
Atitudine proactivă;
Bună capacitate de organizare, analiză a datelor şi informaţiilor, prezentarea acestora într-un mod clar, concis, eficient, încadrare în termenele stabilite, o bună capacítate de colaborare cu alte persoane, seriozitate, punctualitate, corectitudine.
Scopul postului:
Dezvoltarea personalului și managementul performanțelor.
Principalele Atributii:
Training & Development (Instruire și dezvoltare)
- Evaluarea, analiza și identificarea nevoilor de training și dezvoltare ale angajaților;
- Planificarea și organizarea programelor de training și dezvoltare;
- Identificarea, selectarea și coordonarea furnizorilor externi pentru a oferi instruire la standardele adecvate;
- Evaluarea rezultatelor activităților de training și dezvoltare .
Managementul Performanței:
- Implementarea procedurii de evaluare a performanţelor profesionale ale angajaţilor ;
- Dezvoltarea și implementarea instrumentului de evaluare Feedback 360;
- Analizarea datelor, realizarea de raportări și corelarea rezultatelor cu nevoile de dezvoltare a carierei angajaților precum și dezvoltarea instituțională;
- Realizarea și urmărirea implementării unui plan de îmbunătățire a performanței/ plan de dezvoltare personală;
- Implementarea sistemului de promovare internă.
Dezvoltarea și implementarea strategiilor de engagement;
Organizarea de evenimente speciale destinate angajaţilor;
Diagnoză și dezvoltare organizațională/instituțională;.
Astept cu interes CV-ul tau actualizat.
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Working Student - HR Payroll Timisoara, | |
HR Talent Acquisition Internship - TM Timisoara, | |
HR Operations Center Specialist (Payroll) - TM Timisoara, | |
Vezi job-uri similare (14) |
Raporteaza eroarea la