CONTABIL SALARIZARE CHISINAU

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile VEO Worldwide Services active.


Vezi toate job-urile CONTABIL SALARIZARE CHISINAU active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Contabilitate Finante active pe Hipo.ro

Angajator: VEO Worldwide Services
Domeniu:
  • Contabilitate Finante
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • Chisinau
  • Actualizat la: 29.08.2021
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    VEO Worldwide is a B2B services provider, based in Europe, with 16 years of activity. In 2006, when NOZ (the European clearance leader) started its expansion within Eastern Europe and Africa, VEO quickly fell in love with its vision and agile environment, always pushing things to discover more of this amazing business of clearance and responsible economy. Hence, we've added our own dynamic culture and mindset to everything we embraced from NOZ.
    We constantly search for solutions to help business owners capitalize on their unsold stocks (past collections, short expiry products, cancelled orders) and become efficient.
    With all of that, VEO is consolidating its brand based on engagement, transparency, solidarity, constant improvement and competence.

    Cerinte

    Ne-ar plăcea să ai:
    - cunoștinṭe de limbă franceză la nivel mediu (minimum nivel A2-B1);
    - experiență profesională în lucru cu cifre – reprezintă un avantaj;
    - studii superioare în domeniul economic;
    - dorință de învățare, rezistență la stres și atenție la detalii;
    - simț analitic, spirit de echipă și orientare spre cifre.

    Responsabilitati

    Misiunile tale în echipa noastră:
    - Realizezi calculul salarial pentru angajații clienților francezi și înregistrezi orele de prezență și absențele acestora, primele, avansurile de salariu pe care urmează să le primească;
    - Calculezi compensațiile la care au dreptul salariații ca urmare a încheierii contractelor individuale de muncă, în conformitate cu legislația franceză;
    - Introduci în baza de date concediile medicale și realizezi adeverințele de salariu necesare îndemnizării salariaților de către organismele din Franța;
    - Realizezi declarațiile de cotizații sociale specifice societăților clientului.

    Alte informatii

    Și pentru că valorificăm implicarea și dorința de a învăța, oferim următoarele beneficii:
    - Șansa de a învăța ABC-ul payroll-ului internațional de la o echipă de profesioniști;
    - Training asigurat de un formator dedicat;
    - Cursuri gratuite de limbă franceză;
    - Loc de muncă oficial, într-un sediu modern, situat în centrul orașului;
    - Oportunități de dezvoltare a unei cariere într-o companie multinațională cu sedii in 7 țări;
    - Pachet care include beneficii financiare și non-financiare.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Hybrid

    Hybrid